3. Bölüm

14.6K 447 177
                                    

Oy vermeyi ve yorum yapmayı lütfen unutmayın.

Keyifli okumalar!

******

1 Hafta sonra 

Uzay ile evlenmiştik. 2+1 ev almıştık. İki arkadaş gibiydik çok iyi anlaşıyorduk. Okullar 1 hafta tatil edilmişti, ve bugün tatilin son günüydü. Akşamları o salonda uyuyordu, ben yatak odasında. 

Uzay bir kaç gündür biraz soğuk davranıyordu ve bunun haricinde anlayacağınız değişen bir şey yoktu. Uzayın bir kız kardeşi vardı, bugün o gelecekti. Uzay büyük ihtimalle arkadaşlarıylaydı. Üç arkadaşı vardı, çocukluk arkadaşıydı üçüde. Ara sıra onlarla buluşuyordu.

Salondaki L koltuğa oturmuş, kahvemi içerek kitap okuyordum. Zilin çalmasıyla kalktım ve kapıyı açtım.

Uzay ve kardeşi gelmişti, "Hoşgeldiniz." dememle kız bana sarıldı.

Temas sevmezdim, ama yine de sarıldım.

"Hoşbulduk yengeciğim." dedi yanaklarıma sulu öpücük kondurup.

Anlamamış gözlerle uzaya bakıyordum.

"Sal kızı." dedi uzay tekdüze bir sesle ve salona geçti.

"Aman." dedi uzaya göz devirip.

Kız benden ayrıldı ve kapıyı kapattım. Kızın koluma girmesiyle yapışık çift gibi birlikte salona ilerledik.

"Yenge ben sena bu arada."

Hiç bir şey demeden koltuğa oturdum. Sena biraz tuhaftı, hatta fazlasıyla tuhaftı. Benim aksime çok enerjikti.

"Ya iki ruhsuz bulmuşsunuz birbirinizi, çok sıkıcısınız." dedi sena oflayarak.

Uzay umursamaz bir tavırla, "Sena gelmeseydin o zaman?" dedi.

"Kovuyor musun beni?" dedi sena alınmış gibi yapıp.

"Ne anlarsan." dedi uzay telefondan kafasını kaldırmayıp.

"Yenge bu seni aldatıyor kesin." dedi sena kaş göz yaparak.

Omuz silktim, uzay sinirle senaya döndü.

"Saçma saçma konuşma sena."

"Öf ya gidiyorum ben hiç kaos yok, dedikodu yok, eğlence yok, Bu nedir arkadaş? Kafayı yer insan burada ya!" Dedi sena isyan ederek.

Boğazımı temizleyip, "Kitaplığı gösterebilirim, istersen." dedim çekingen bir sesle.

"Yenge sen konuşur muydun ya?" dedi sena.

"Neyse hadi gel bakalım." diye hızla ekledi ve koluma girip beni yukarıya sürükledi.

Kitaplığın olduğu odaya girdik ve sena kitaplara bakmaya başladı.

"Yenge bu kitapları sen mi aldın?" dedi sena hayretle.

"Evet." dedim kısık sesle.

Ruh Eşim Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin