11. Bölüm

9.1K 301 9
                                    

Oy vermeyi ve yorum yapmayı lütfen unutmayın.

Keyifli okumalar!

*****

"Sena." diyebildim.

"Yenge anlat artık." dedi sena ciddi bir sesle.

"Abine boşanmak istediğimi söyledim." dedim ve gözlerini kocaman açtı.

"Ciddi misin?"

"Evet. Ama beni sevdiğini söyledi."

"Ne? Nasıl yani?" dedi heyecanla.

"Ama ben ona karşı ne hissediyorum bilmiyorum.. Bir şey hissediyor muyum.. Onu da bilmiyorum." dedim titreyen sesimle.

"Bu çok, çok iyi bir haber!" dedi sena yerinde zıplayıp.

"Ve sena." dedim kaşlarını çattı bana döndü.

"Şimdi söylediğim şey aramızda kalacak." diye ekledim uyarır bir sesle.

"Söz."

"Pelin diye bir kız, Abine aşık olduğunu falan söylediği bir mesaj atmış."

"Pelin. Pelin. Hay ben bu pelinin ya." dedi sena bıkkınlıkla arkasına yaslandı.

"Tanıyor musun?" diye sordum.

"Abime takıntılı. Abim defalarca engelledi kızı, ama kız abimi rahat bırakmıyor."

Kaşlarımı havaya kaldırdım, şaşırmıştım çünkü ben uzayın  onu sevdiğini düşünmüştüm.

"Ben mesajı görünce benim yüzümden birlikte olamadıklarını sand-" derken sözümü kesti.

"Asla böyle bir şey düşünme yenge. Abim seni seviyorsa gerçekten seviyordur. Başkasına yan gözle bakmaz."

"Tamam sena, sağol geldiğin için.. Ben gideyim artık." dedim ve ayağa kalktım tam bir şey diyecekken sena lafa atladı.

"Aramızda." dedi gülümseyip.

Bende gülümsedim ve kafeden çıktım. Eve gitmem fazla uzun sürmemişti. Kafeyle evin arası 10 dakikaydı.

*****

Uzay hala eve gelmemişti. Salona geçip kendimi koltuğa attım ve telefonu elime alıp instagramda dolaşmaya başladım. Uzay post atmıştı.

Bir kafenin balkonuna benziyordu, üzerini saran bir polo yakayla oturmuş kameraya tebessüm ederek bakıyordu.
Açıklamasına, Aynı yerde bekliyorum, gelir misin? Bilemem..  yazmıştı.

Yorumları okumaya başlamıştım.

@berkeercinar: Aynı yerde bekliyoruz..

@cagriakyuz: Abi bir kaç el pes atalım gel bize.
@efekuyucu: 10 dakikaya sizdeyim kanka.
     ↪@berkeercinar: Uzayı da alıp geliyorum.

İnstagramdan çıkıp whatsapp'a girdim. Uzaya mesaj atacaktım.

Siz: Gelmeyecek misin? (21.27)

Uzay çevrimiçi

Uzay yazıyor..

Uzay: Geç gelirim.

Siz: Tamam bekleyeceğim.

Uzay: Bekleme boşuna, uyu.

Siz: Konuşacağız uzay.

Uzay: Neyi konuşacağız?

Uzay: Ne zaman boşanacağımızı mı?

Siz: Uzay yapma..

Uzay: İyi geceler venüs, beni bekleme gelmeyebilirim.

(Görüldü.)

Telefonu oflayarak koltuğa fırlattım. "He amına koyayım, ne zaman boşanacağımızı konuşacağız." dedim kendi kendime sinirle.

Kalkıp saate baktım, 21.30 du. Üzerime montumu alıp evden çıktım. Abimlere gidecektim.

Yaklaşık 15 dakika yürüyüşün sonunda abimlerdeydim. Kapıyı çaldım ve asaf abim açtı, "Güzelim?" dedi bu saatte neden burada olduğumu sorgular gibi.

Abime sarıldım ve ayrılıp hızla içeri geçtim. Araf abim beni görünce hızla ayağa kalktı. "Bebeğim, hoşgeldin." dedi bana sarılıp.

"Bir sorun yok değil mi?"

"Bilmiyorum.. Var sanırım." dedim ve hızla benden ayrılıp kaşları çatık bir şekilde bana baktı.

"Bakma öyle abi." dedim.

"O it bir şey mi yaptı?!" dedi sinirle.

"Hayır." dedim ve oturdum.

"Abi.. ben bazı şeyleri hatırlıyorum." dedim araf abime bakıp, ve bir şey demeden hızla ekledim.

"Ben uzaya boşanmak istediğimi söyledim." dedim. Araf abim ilk şaşırsa da sonra, "Ciddi misin?" dedi ve sonra kaşlarını çatıp, "Bir şey mi yaptı?" dedi.

"Hayır hayır. Bir kız mesaj attı buna. Bende onlara engel oluyorum sandım ama-" dedim ve araf abim sinirle sözümü kesti.

"Aldatıyor muymuş o piç seni?"

"Hayır, ben ona söylediğimde bana aşık olduğunu söyledi."

"Sana mı aşıkmış?" dedi asaf abim şaşırarak.

"Karısı ya hani?" dedi araf abim.

"Abi biz severek evlenmedik ki?" dememle araf abim çatık kaşlarla bana döndü.

"Ne?" dedi. Kafamı onaylarmışcasına salladım.

"Oğlum, hani Venüs istemişti lan?" dedi sinirle asaf abimin yakasına yapışıp.

"Abi." diyebildim.

Abim asaf abimi bırakıp yanıma geldi. Saçlarımı öpüp, "En erken ne zamansa boşandırıyoruz seni abim." dedi.

"Peki istemezsem?" dedim korkarak.

"Ne demek o?"

Omuz silktim.

"Venüs! Ne demek o?!" dedi abim, sesi bir tık yüksek çıkmıştı.

"Bende uzayı seviyorsam?" dedim yutkunup.

"Seviyor musun?" dedi abim kaşlarını çatıp.

"Bilmiyorum." dedim omuz silkip.

"O zaman sevmiyorsun."

"Abi onu sevmiyorumdur belki ama onu istiyorum.. Onunlayken güvende ve mutlu hissediyorum.." dedim abimin gözlerinin içine bakarak.

"Benimleyken güvende ve mutlu hissetmiyor musun?" dedi abim.

"Abii, tabii ki evet ama uzay.. yani.. Onu istiyorum abi."

"Peki." dedi abim ve oturduğu yerden kalktı.

"Uyumaya gidiyorum ben, iyi geceler. Bir şey olursa uyandır." dedi ve odadan çıktı.

Bende kalkıp eski odama girdim. İçerideki kitaplar, kokulu mumları inceledikten sonra yatağıma geçip uyudum.

********

SELLAAAMLAARRR🧸💖

Sizce barışacaklar mıı??

Maşşallah benim uzayımaa yakışıklı çocumm

Neysee beklemede kalıın

Sizlerii seviyorruumm

Ruh Eşim Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin