6. Bölüm

11.3K 355 94
                                    


Oy vermeyi ve yorum yapmayı lütfen unutmayın.

Keyifli okumalar!

******

Uyandığımda hastanedeydim Sağ elimde alçı vardı. Neden hastanede olduğumu sorgularken içeriye bir hemşire girdi.

"Ben neden hastanedeyim?" diye sordum anlamayarak.

"Ufak bir kaza geçirdiniz."

Neyse ki yaşıyordum sorun yoktu. Hemşire çıktı ve içeriye bir ordu sürüsü girdi.

"Kızım!" diyerek bana sarıldı annem.

"Anne." dedim ona sarılarak.

Annemin benden ayrıldı ve yanımdaki koltuğa oturdu. Sonra sarışın bir çocuk bana sarıldı, kim olduğunu bilmediğim halde sarılışına karşılık verdim.

Sarışın çocuk benden ayrılıp karşıma geçti.

"İyi misin?" dedi yanıma gelen yakışıklı çıtır, ama kaşı ve dudağı kanıyordu.

"İyiyim." diyerek anneme döndüm. "Anne bu çocuk kim?" dememle herkes bana cinayet işlemişim gibi bakmaya başladı.

"Kocan."

"Oha! Ben evlendim mi?" dedim şaşkınlıkla, çünkü ben böyle bir bireyi tanımıyordum. Annem ve babam hariç odadaki kimseyi tanımıyordum.

"Evet." dedi annem.

"Ama yani çocuğunda maşallahı var." dedim çocuğu baştan aşşağı süzerek.

Bana doğru dolu gözlerle bakan, az önce bana sarılan sarışın çocuğu elimle gösterip "O kim?" dedim.

"Abin."

"Benim abim mi var?" dedim şaşkınca.

"Evet 2 tane." dedi annem ağlıyordu.

Bana dolu gözlerle bakan kızı fark ettim, "Şu kız kim?" dedim.

"Görümcen."

"Ayy ben bu kıza karşı çok samimi hissediyorum, gel bir sarılalım." dedim kıza heyecanla.

Kız gülerek yanıma geldi ve sarıldı. Sonra da benden ayrılıp geri yerine gitti.

"Ay allah kahretsin şu çocuk çok tanıdık geliyor." dedim uzun boylu kumral çocuğu işaret ederek.

"Kaan ben, çocukluk kankin." dedi 32 diş gülerek.

"Anne benim çocuğum falan yok değil mi? Evliymişim ya." dedim korkarak.

Kaan lafa atladı, "5 tane var 3 kız 2 erkek"

"Oha ne, ben o kadar çocuk mu yapmışım?" Dedim şokla ve kocam olan çocuğa dönüp, "5 Çocuk ne oğlum manyadın mı?" dedim.

"Kaan öldürürüm seni!" dedi sarışın abim.

"Kızım yok çocuğun falan." dedi annem.

"Şükür." dedim derin bir oh çekerek.

"Kızım biz kantine iniyoruz uzay seninle duracak tamam mı?" dedi annem.

"Uzay kim?" diye sordum.

"Kocan işte."

"Anne ya kocam değilse? Ya yalan söylüyorsa nereden bileceğim?" dedim kaşlarımı çatıp.

"Pişt kız, sende kal bizimle." dedim görümcemi işaret ederek.

"Tamam." diyerek yanıma geldi.

Annemler gitmişti. Ben, görümcem ve kocam mıdır nedir onunla kalmıştık.

Ruh Eşim Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin