2. Bölüm

17.6K 493 353
                                    


Oy vermeyi ve yorum yapmayı lütfen unutmayın.

Keyifli okumalar!

******

Annemin saçımı okşamasıyla uyandım, "Güzel kızım bugün okulun son günü gitmek ister misin?"

"Bilmiyorum." dedim yavaşca doğrulup.

"Kızım seni zorla evlendirmek gibi bir amacımız yok. Akşam gelsinler bir tanışalım eğer istemezsen hiç bir şey olmaz." 

"Tamam anne." dedim ve ayağa kalktım.

"Üzerimi değiştirip okula gideceğim." dedim ve annem odadan çıktı.

Üzerime siyah bir sweat altıma siyah bir eşofman giyip üzerime mont aldım ve salona indim.

"Güzelim ben bırakayım mı seni?" diye sordu abim.

"Yürümek istiyorum." dedim ve evden çıktım.

****

Okula girmemle bahçede büyük bir kalabalıkla karşılaştım. Büyük ihtimalle müdür konuşma yapacaktı. Kalabalık alanda nefes alamıyordum, bu yüzden arka bahçeye geldim ve bahçenin köşesindeki büyük çınar ağacına yaslandım.

Müdür yaklaşık 10 dakika boş boş konuşup gitti. Sonra sınıfa çıktıp sırama oturdum ve kulaklığımı taktım.

Bugün, dün annesi vicdan çeksin diye kaldırımda oturan çocuk gelmemişti.

Kafamı sıraya gömüp uyumaya çalıştım, Ama uyuyamadım. Telefonuma gelen bildirimle açıp kimden geldiğine baktım. Genelde ya annem ya da abim mesaj atardı. Ama bu sefer numara kayıtlı değildi.

05**: Annem trileçe yapmamış, uyumuş.

05**: Baktım çağıracağı yok eve çıktım.

Siz: Ahahahs, ben de çok severim trileçeyi ama seninki bir başka boyut sanırım.

05**: Kendimden çok trileçeyi severim,  sabah annemin yaklaşık bir saat benimle dalga geçmesini dinledim.

05**: Bu arada ismim Uzay.

Siz: Venüs bende.

05**: Memnun oldum.

Siz: Okula gelmeyecek misin?

05**: Önemli bir işi varmış annemlerin onlarlayım.

Siz: Anladım.

Siz: Dersin başlamasına az kaldı gitmem gerekiyor, görüşürüz.

05**: Görüşürüz.

Telefonu cebime koyup kafamı sıraya koydum ve camdan dışarıyı izlemeye başladım.

******

"Kızım hadi giy bu elbiseyi, lütfen.." diye yarım saattir başımın etini yiyen anneme baktım.

Oflayarak, "Hayır." dedim ve elbiseyi annemin eline verip annemi odadan çıkardım.

Üzerimdeki pijamalarımı çıkarıp sweat ve eşofman giydim. Sanırım gelmişlerdi çünkü içeriden çok fazla ses geliyordu.

Odamdan çıkıp ağır adımlarla salona ilerledim.

"Kızımız nerde?" dedi bir kadın.

Yavaşca salona girdim.

"Heh geldi, canım kızım." dedi annem.

Kafamı yerden kaldırıp içeriye göz attım, gördüğüm kişiyle kaşlarım havalandı.

Karşı koltukta, zorla misafirliğe getirilmiş bir çocuk gibi gözüken Uzay oturuyordu.

Benim gibi şaşkınlıktan kaşları havalanmıştı.

"Bak kızım bu Uzay." dedi annem.

Ben susmuş öylece bakıyordum. "Tanışıyoruz biz." dedi Uzay.

"Aa öyle mi?" dedi annem.

Kafamı aşşağı yukarı salladım. Annemler yemek programları hakkında, babamlar ise iş hakkında sohbet ediyorlardı, abim ise Uzayın yanında oturmuş onu süzüyordu.

Ben ise öylece ellerimle uğraşıyordum. Uzayın bakışlarını ara ara üzerimde hissetsemde umursamamaya çalışıyordum. Bakışlarımı etrafa çevirdiğimde abim elini Uzayın omzuna atıp bir şeyler konuşmaya başladığını gördüm.

Sınıf arkadaşımla evleneceğim gerçeği beni götümden bıçaklıyordu.

Annemin, "Kızım kahveleri yapar mısın?" demesiyle daldığım yerden ayrıldım.

Kafamı sallayıp mutfağa yöneldim. Kahveyi cezveye koyarken içeriye giren abimi fark ettim.

"Abi?"

"Kızım böyle istemelerde mutfakta kurnaz insanlar oluyordu, kahveye tuz falan katan. Dedim ki benim canım kardeşim bensiz yapamaz."

"Abi ne tuzu Allah aşkına?" dedim bıkkınlıkla.

"Adettendir." dedi ve sinsice güldü.

"Abi içeride oturan çocuk sınıf arkadaşım, şaka mı yapıyorsunuz?" dedim.

"Güzelim babamın iş arkadaşının oğluymuş."

Abim bir anda, "Kız kahve taşıyor!" diye cıyakladı.

"Abi beni mi isteyecekler seni mi belli değil." dedim bıkkınlıkla kahveleri doldurup.

"Seni."

Kahveleri doldurup fincanları tepsiye yerleştirdim, Tepsiyi alıp tam mutfaktan çıkıyordum ki abim durdurdu.

"Tuz kattın değil mi?" Dedi bağırarak.

"HasbinAllah." dememle abimin bir tatlı kaşığı tuzu fincana boca etmesi bir oldu.

"Ulan abi!" dedim sinirle.

Sinsi gülüşünü atıp salona geçti. Salona girip herkese kahvelerini vermeye başladım. Herkese tek tek verdim ve sıra Uzaya gelmişti.

Kahvesini uzattım ve kulağıma doğru yaklaşıp, "Çok tatlı olmuşsun." Diyerek kahvesini aldı.

Tebessüm edip annemin yanına oturdum.

"Evet gelelim sebebi ziyaretimize.." diye başladı babası.

"Allahın emri peygamberin kâvli ile kızımız Venüsü, oğlumuz Uzaya istiyoruz." dedi.

Babam bana dönüp, "Kızımın da fikrini almamız gerek." dedi.

Hiç birşey demeden öylece durdum.

"Kızım senin gönlün razı mıdır?"

Kafamı kaldırıp Uzaya baktım, Bana bakıyordu. Bilmiyorum dermişcesine omuz silktim.

Babamın gülerek, "Verdim gitti." demesiyle herkes ayaklandı.

Anneme döndüğümde Uzayın yanını işaret etti.

Uzayın yanına geçmemle ikimize de yüzük takıp kurdeleyi kestiler.

Bilseydim bu kişinin Uzay olduğunu incili kurdele alırdım.

*******

2. Bölüm nasıldııı fikirlerinizz ➡️

Ethem?

Belgi?

Marss🥺💗

İncili kurdele jclahdms

Neysee koşun diğer bölümeee

Ruh Eşim Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin