33. Bölüm

6.1K 254 118
                                    


Oy vermeyi ve yorum yapmayı lütfen unutmayın.

Keyifli okumalar!

********

Uyandığımda öğlen oluyordu, uzay yanımda yoktu.

Banyoya girip işlerimi hallettim ve üzerimi değiştirip aşşağıya indim.

Uzayı mutfakta yemek yaparken bulmayı beklemiyordum tabii.

Canım kocam kahvaltı hazırlıyordu.

Kimin kocası bu.

Arkasından, "Canım kocam!" Diyip ellerimi beline sardım.

"Canım karım." Dedi aynı şekilde.

"Hm hm, ne yapıyor benim kocam?" Dedim başımı uzayın sırtına yaslayıp.

"Sucuklu yumurta, yersin değil mi?"

"Sucuklu yumurtayı yer, üstüne seni de yerim." Dedim gülerek ve uzaydan ayrılıp yanına geçtim.

"Güzelim az önce annem aradı, piknik yapacağız falan dedi. Abinler, annenler, annemler, berkeler falan herkes olacakmış. Gitmek ister misin?" Dedi bana dönüp.

"Gidelim!" Dedim heyecanla uzaya sarılıp.

"Ayy çok güzel olmaz mı?" Diye ekledim ve saçlarıma öpücük kondurdu.

"Evet, çok güzel olur." Dedi bana sıkı sıkı sarılıp.

Canım kocam.

"Uzay beni hep sev tamam mı? Hiç kavga etmeyelim, hiç ayrılmayalım." Dedim dolu gözlerle.

"Güzelim o nereden çıktı? Tabii ki ayrılmayacağız ve seni ömrümün sonuna kadar çok seveceğim." Dedi göz yaşlarımı silip.

"Uzay ya ölürsem? Ya ölürsen? Uzay beni bırakma olur mu?" Dedim ağlayarak, içime bir öküz oturmuştu, sanki birimize bir şey olacakmış gibi hissediyordum.

Ama benim hislerim kuvvetli değildir, yani gerçek olmaz. Hatta tam tersi olur genelde. Ama yine de üzülüyordum.

"Venüs. Bir tek ölüm bizi ayırabilir, neden böyle düşünüyorsun ki? Hem bak ben seni çok seviyorum, çocuğumuz olacak. Çok mutlu olacağız, çocuğumuzu beraber büyüteceğiz. Böyle şeyler düşünmek yok. Tamam mı?" Dedi kaşlarını çatıp, elini yanağıma koyup baş parmağı ile göz yaşlarımı sildi.

"Beraber büyüteceğiz değil mi?" Dedim gülümseyip.

"Beraber büyüteceğiz." Dedi gülümseyip.

"Venüs." Dedi aklına bir şey gelmiş gibi.

"Efendim?"

"Eğer bebeğimiz, erkek olursa.. İsmini uras koyalım mı?" Dedi gözlerime bakıp.

Ya ben bunu nasıl kırabilirdim ki? Kız olursa ismini ben koyacaktım, erkek olursa da onun istediğini koyardık.

Ama şuan uzay ile inatlaşmak istiyordum. Çocuğumuz erkek olursa ismi uras olacaktı.

Uras..

Ruh Eşim Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin