Oy vermeyi ve yorum yapmayı lütfen unutmayın.
Keyifli okumalar!
****
Uyandığımda uzayla sarmaş dolaştık. Hızla uzaydan ayrıldım. Ya da ayrılmaya çalıştım, çünkü uzay ellerini sımsıkı belime sarmıştı.
Arkamı döndüğümde uzayla dipdibe olduğumuzu fark edince kalbim yerinden çıkacak gibi atmaya başladı. Ama uzayın bacağındaki kanları fark ettiğimde kaşlarım çatıldı. Çarşafta kandı. Hayır hayır hayır.. Lütfen hasta olmuş olmayayım..
Ve kahretsin ki hasta olmuşum! Hızla uzayın ellerini belimden çektim, Bu ani hareketimden dolayı uzayda uyandı. Doğruldum ve üstüme battaniyeyi çektim.
"Ne oldu?" dedi uyku mahmurluğuyla.
Ofladım, "Şey.. Üzerin." dedim ve üzerine baktı.
Eşofmanında ki kanı görünce kaşları çatık bir şekilde bana döndü ve hızla yatakta doğruldu.
"İyi misin? Ne bu?"
"İyiyim, hasta olmuşum da." dedim utanarak. Normalde asla utanmazdım bu tür şeylerden ama bilmiyorum.. Uzayında üstünü mahvettiğim için utanmıştım sanırım.
"Neyin var?" dedi panikle.
"Yok.. Öyle bir şey değil. Regl.."
Derin bir oh çekti, "Bir şey oldu sandım."
Gözlerimi uzaydan kaçırdım.
"Utanıyor musun sen?"
"Yok." dedim ve ayağa kalktım.
Hızla bir eşofman alıp banyoya geçtim ve üzerimi değiştirip gereken işlerimi yaptım. Banyodan çıkıp tekrar odaya girdim.
Girdiğimde uzayın üstü çıplaktı altında gri eşofmanı vardı. Küçük bir çığlık atıp arkamı döndüm.
"Şaka yapıyorsun?" dedi uzay şaşkınlıkla.
"Şey.. Yok, yani çarşafı alacaktım."
"Ee, al?"
"Üzerini.. Giydin mi?" diye sordum.
"Giydim giydim." dedi ve korkarak bir elim gözlerimde arkamı döndüm. Tişörtünü gerçekten giymişti, elimi yüzümden çekip derin bir oh çektim.
Çarşafı söküp kirliler sepetine attım ve yeni çarşaf taktım. Uzay da salona inmişti.
Ben de aşşağıya inip mutfağa geçtim, kahvaltı hazırlayacaktım. Ya da hazırlamaya çalışacaktım diyelim.
"Ne yapıyorsun?" dedi uzay bana doğru dönmüş bir şekilde.
"Kahvaltı hazırlıyorum.."
"Hala utanıyor olamazsın?"
"Müge anlı başlamıştır.. Açsana." dedim konuyu değiştirerek.
Uzay kafasını bir sağa bir sola sallayıp televizyona döndü. Müge anlı başlamıştı.
Bir yandan yumurtaları çırpıyordum, bir yandan müge anlı izliyordum.
"Ya kuzeni öldürmüş işte ne uzatıyorlar?" dedim sinirle.
"Bence amcası, ama kuzeni de olabilir veya iş birliği yapmışta olabilirler." dedi uzay.
"Ya valla o adamı hiç sevmedim, o ne öyle yüzünde meymenet yok."
Uzay kahkaha atıp bana döndü. Ben de elimdeki çırpıcıyı uzaya doğru salladım.
Uzay gülerek televizyona döndü.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ruh Eşim
Teen FictionAsosyal, ve her allahın günü zorbalık gören iki gencin görücü usulü evlenmesinden doğan aşk.