FİNAL 2

3.6K 207 138
                                    

Oy vermeyi ve yorum yapmayı lütfen unutmayın.

Keyifli okumalar!

*******

Derin bir nefes verdim, "Sevgilim.." dedim ve gülümseyerek kucağımdaki urası göstererek, "Bak sana oğlumuzu getirdim. Oğlumuz iki ay sonra bir yaşına girecek, kocaman oldu artık!" Dedim gülümseyerek.

Gözlerimin dolmasına engel olamıyordum.

Uras mezara bakarak, "Ba-bba." Dedi.

Ağzımdan kaçan hıçkırığa engel olamadım, "Evet anneciğim, baba." Dedim.

Urası tek kolumla kavrayıp diğer elimle su dolu testiyi elime aldım. Uzayın toprağına su döktükten sonra testiyi mezarın başına koyup urası kucağımda yatırır bir hâle getirdim.

Urasın uyukladığını fark ettiğimde mezarlığa son bir kez bakıp dışarı adımladım. Mezarlıktan çıkıp sağ tarafta park edilmiş bir şekilde duran arabama ilerledim. Urası arka koltuktaki pusetine yatırıp ön koltuğa geçtim ve arabayı evime sürdüm.

Uzay ve bana ait olan evime.

**

Sena, perdeleri takan canere bakıp hızla, "Caner! Öyle mi yapılır o?" Diyerek bağırdı.

Caner masum bir şekilde, "Aşkım böyle yap dedin ya?" Dedi.

Sena ve caner 4 aydır nişanlılardı. Kahve içmeye gelmişlerdi fakat sena perde takacağımı öğrenince caneri devreye sokmuştu.

Berke.. Gitmişti. Uzayın ölümünü ne o, ne sena kaldırabilmişti. Berke memleketine geri dönmüştü. Aralarındaki herşey bitmişti.

Çağrı.. motorla çarptığı kızla evlenmişti. Birbirlerini çok seviyorlardı bir bebekleri olmuştu, ismi Umay'dı. Ve her fırsatta uras benim damadım olacak diyordu.

Asaf abim elifle nişanlanmıştı.

Efenin de sevgilisi vardı, garson olarak çalışmaya başladığı kafede tanışmışlardı. Ve hepsi çok mutluydu!

Caner sahte bir sinirle kucağımda kahkaha atan urasa döndü, "Gül sen, gül. Seni de göreceğim."

Uras, "An-nne." Dedi.

"Annem!" Diyerek yanaklarına sulu öpücükler kondurdum.

Sena bu görüntüye dayanamamış olacak ki kucağımdaki urası alıp gıdıklamaya başladı, "Götünü keserim, len!" Diyerek karnını öpüyordu.

Çalan telefonumla bakışlarım masanın üzerinde duran telefonumu buldu, annem arıyordu.

"Efendim anne?"

"N'apıyorsun kızım?"

"İyi, senalarla oturuyoruz. Sen napıyorsun?"

"İyi bende, ne yapıyorsunuz diye sorayım dedim. Oğlum napıyor?"

"Anne! O benim oğlum."

"Sus kız! Napıyor benim oğluşum?"

"Sena ile oyun oynuyor."

Ruh Eşim Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin