Oy vermeyi ve yorum yapmayı lütfen unutmayın.
Keyifli okumalar!
****
Uyandığımda öğlen oluyordu. Yataktan kalkıp banyoya girdim, yüzümü yıkayıp aşşağıya indim. Uzay koltukta oturmuş telefonuyla ilgileniyordu.
"Günaydın." dedim uyku mahmurluğuyla.
"Günaydın." dedi gülümseyip.
Karşısındaki koltuğa oturdum, "Yemek yedin mi?" diye sordum.
Kafasını hayır anlamında salladı.
"Şey bu arada akşam annemin yakın arkadaşı bizi yemeğe çağırıyor." dedi.
Kafamı 'Tamam' dermişcesine salladım.
Televizyon kanallarında dolaşmaya başladım, 'Evleneceksen gel' diye bir program vardı. Eğlenceli gibi görünüyordu, oturup izlemeye başladım.
*****
Oturmuş yarım saattir uzayla beraber bu programı izliyorduk, Tam en heyecanlı yerinde zil çaldı.
"Ben bakarım." dedi uzay ve kapıya yöneldi.
"Oğlum hadi ya." diyordu biri.
Kapıya doğru döndüğümde uzayın bana baktığını gördüm.
"Bir sorun mu var?" dedim kaşlarımı çatıp, çatamıyordum tabii kafam acıyordu ama çaktırmayın.
"Yenge!" Diye bağırdı biri, Kalkıp kapıya gittim.
3 çocuk vardı kapıda.
"Bunlar kim?" dedim uzaya dönüp.
"Ana! Bu hafızasını kaybetmişti değil mi?" dedi içlerinden biri.
"Sus berke." dedi uzay sinirle.
"Yengem! Canım benim."
"Ne oluyor ya?" dedim anlamayarak.
"Bizim uzayı almamız lazım."
"Niye?" dedim bir uzaya bir o çocuğa bakıp.
"Halı saha yapacağız yenge, uzaysız olmaz valla ya." dedi içlerinden biri.
"Yenge çok sürmez zaten 3 saate geliriz." dedi diğeri.
"Yenge lütfen." dedi berke isimli çocuk.
Uzaya döndüğümde bana bakıyordu.
"Git istiyorsan." dedim ve arkamı dönüp salona geçtim.
"Yenge sinirlendi." dedi içlerinden biri.
Sabır çekerek salona geçip koltuğa oturdum tam televizyonun sesini açacaktım ki, uzay arkada, diğerleri önde koştura koştura yanıma geliyorlardı. İçlerinden biri üstüme atlayarak bana sarıldı.
"Oğlum kızın kolu kırık!" dedi uzay bağırarak.
"Yengem! Aslan yengem! Yap bir güzellik, gözünü seveyim!" Dedi üzerimdeki şahıs.
"Kalk üzerimden." dedim zar zor.
"Yenge izin ver de gidelim ya." dedi biri önümde diz çökerek.
"Ne izini ya? Uzay gelmek istiyorsa gelir zaten."
"Gelmiyor işte yenge, seni tek bırakamazmış."
Uzaya döndüm, "Ben kaanı çağırırım git sen." dememle kaşlarını çattı.
"Ne kaanı ya?" dedi ve arkadaşlarının kollarından tutup dışarıya tabiri caizse attı.
Daha sonra içeriye gelip koltuğa oturdu. "Ayıp olmadı mı?" diye sordum.
"Ayıp yatakta olu-"
Arkamızdan gelen sesle hızla ikimiz de sesin geldiği yöne döndük. Üçü de cama yapışmıştı.
"Uzay sen git en iyisi."
Oflayıp ayağa kalktı ve kapıya yöneldi, kapıyı açıp dışarıya çıktı, arkasından ben de kapıya yaslandım ve onları izlemeye başladım.
"Oğlum siktirin gidin lan!" diyerek hepsine vuruyordu.
Kendimi tutamayıp bir kahkaha kopardım ve hepsi de bana döndü.
"Neyse uzay gidin artık siz, ben film falan izlerim." dedim.
"Abi git diyor işte?" dedi berke.
"Ya uzay vallahi ben bu kadar hanımcı olacağını düşünmemiştim." dedi içlerinden biri ve kahkahayı kopardı.
Uzay sinirle çocuğun yakasına yapışacakti ki bileğini tuttum. "Vurma çocuğa vura vura salak yapmışsınız." dedim.
"Oğlum kız bile anlamış salak olduğunu." dedi diğer çocuk ve kafasına bir tane geçirdi.
"Neyse hadi uzay gidelim." dedi berke.
Uzay kafasıyla onayladı ve gittiler.
****
Biraz uyuyup kalmış olabilirim. Uyandığımda saat akşamüstü 6' ya geliyordu, Uzay hala gelmemişti.
Telefonumu elime aldığımda 5 kere uzay, 2 kere araf abim, 1 kere asaf abim, 3 kere sena, 6 kere de annem aramıştı.Telefonumu koltuğun diğer ucuna fırlatıp kalktım. Mutfağa girip su içtim ve o sırada zil çaldı.
Kapının deliğinden kimin geldiğine baktım, uzaydı. Kapıyı açtım ve salona geçtim.
"Kaç kere aradım neden açmadın?" dedi yanımdaki koltuğa oturup.
"Uyumuşum." dedim kısık çıkan sesimle.
"Gidiyoruz değil mi?"
"Nereye?" dedim anlamayarak.
"Söylemiştim ya, annemin arkadaşı çağırıyor." dedi.
"Aa unutmuşum ben onu, gideriz birazdan."
"Tamam."
"Ee nasıldı?" dedim heyecanla.
"3-1 biz kazandık." dedi.
"Kim kim yaptınız ki?" dedim.
"Ben, berke, efe ve çağrı bir de 2 kişi daha, bir takımdık, ." dedi ve ekledi, "Çağrının kuzeni ve onun arkadaşları da karşı takımdı." dedi.
"Anladım."
"Ben yukarı çıkıyorum, hazırlanayım gidelim." diye ekledim ve yukarı yöneldim.
İkimiz de üstümü çıkaramayacağımı çok iyi biliyorduk. Ama ne ben onu çağırdım, ne o peşimden geldi. Ya da yanıldım çünkü uzay arkamdaydı.
"Tişörtün." dedi gözlerime bakıp.
Kafasını diğer tarafa çevirip üzerimi çıkardı. Eline verdiğim tişörtü giydirdi ve çıktı. Yavaşca altımı da değiştirdim ve evden çıktık.
******
SELLLAAMLAARR🦋🦋
Uzay da hanımcı çıktı iyi mi?
Merak ettiğiniz sorular ➡️
Venüs? ➡️
Uzay? ➡️
Berke? ➡️
Efe ve çağrı? ➡️
Sizleri seviyoruum
Beklemede kalııınnn💗
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ruh Eşim
Teen FictionAsosyal, ve her allahın günü zorbalık gören iki gencin görücü usulü evlenmesinden doğan aşk.