26. Bölüm

6.6K 265 130
                                    


Oy vermeyi ve yorum yapmayı lütfen unutmayın.

Keyifli okumalar!

*******

Telefonumu alıp sareyi aradım. Alışverişe çıkmamız gerektiğini söyledim ve yarım saate onlara gidip oradan alışveriş merkezine geçmemiz konusunda anlaştık.

Şuan da yatak odasının önündeydim. Uzay içerideydi ve büyük ihtimalle uyuyordu. Kapıyı açıp içeriye girdim, hiçte beklediğim bir manzarayla karşılaşmadım.

Uzay, efe ve çağrı  telefondan konuşarak online bir oyun oynuyorlardı.

Uzay bana kısa bir bakış atıp tekrar önüne döndü.

"Oğlum bak şu sağ ağacın arkasında adam var, indirin onu." Dedi uzay ve tekrar bana döndü.

"Sareyle dışarı çıkacağız, bir kaç saate gelirim." Dedim ve dolabıma yönelip kıyafet seçmeye başladım.

"Akşam halısahaya gideceğiz, haberin olsun."

Şokla uzaya döndüm. Bir bahane bulup göndermemem gerekiyordu. Tam kendimi hazır hissetmişken gidemezdi, gitmemesi gerekiyordu.

"Bugün mü?" Diye sordum.

"Evet." Dedi ve telefona döndü.

"Gitmesen olmaz mı?" Dedim masum çocuklar gibi.

Kaşlarını çatıp bana döndü, "Neden?" Diye sordu.

"Iı, korkuyorum evde tek kalınca." Diye bir bahane uydurdum.

"Senayı falan çağırırsın." Dedi ve tekrar oyuna döndü.

"Of uzay!" Diyip elime gelen ilk kıyafeti alıp banyoya girdim.

Yok yani bir kerede sözümü dinlesen ölürsün zaten!

Altıma bol siyah bir pantolon, üzerime beyaz bir crop giyip saçlarımı taradım ve banyodan çıktım.

Uzaya baktığımda hala oyun oynuyordu. Şeytan diyor al telefonu fırlat duvara!

"Çıkıyorum ben." Dedim ve bir şey demesine müsade etmeden çıktım.

*****

Şuan sareyle bir iç çamaşırcının önündeydik. Asıl dışarı çıkma amacım da buydu zaten.

Gecelik alacaktım.

Sare yerine senayla çıksaydım dilinden kurtulamazdım. Ama sareninde senadan bir farkı yoktu.

İçeriye girip geceliklerin olduğu kısma geldik.

Sare imalı bakışlarını ihmal etmiyordu tabii.

Göğüs ve sırt dekolteli dantelli, saten kırmızı bir gecelik gördüm, gördük. Benden önce sare şaşkınlık nidalarını yağdırıp geceliğe koştu.

"Çok güzel, alıyorum ben bunu." Dedi hayranlıkla.

"Ama bana almak için gelmiştik."

Ruh Eşim Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin