Oy vermeyi ve yorum yapmayı lütfen unutmayın.
Keyifli okumalar!
*****
Kapı sesiyle uyandım, uzay gelmişti. Telefonumu elime alıp saate baktığımda 18.29 du.
Gerçekten de yarım saate gelmişti. Uzay yanıma gelmeden yukarı çıktı. Bende hızla oturduğum yerden kalkıp peşinden gittim. Odamıza girdiğimde uzay üzerini değiştiriyordu.
"Konuşabilir miyiz?" Dedim yatağın sol tarafında kalan koltuğa oturup.
"Neyi?" Dedi tekdüze bir sesle. Üzerine bol, askılı giymişti.
"Uzay, yapma böyle.. Lütfen." Dedim kısık çıkan sesimle.
"Ne yapıyorum ben?" Dedi omuz silkip bana döndü.
Ayağa fırlayıp uzayı duvara sıkıştırdım, aramızdaki boy farkı çokta izin verdi buna. "Döverim seni." Dedim sinirli gözükmeye çalışıyordum ama üzgün olduğum her halimden belliydi.
Uzay kolumdan tutup beni çevirdi ve duvarla arasına aldı. Ben bunu sıkıştırmamış mıydım lan?
Dudaklarıma bakarak konuştu, "Bazen çok saf sanıyorsun beni. Bugün yaptığın o imayı anlamadım sanma." Dedi gülümseyip.
"Anla diye söyledim zaten." Dedim sağ omzumu kaldırıp.
Uzay hiç bir şey demedi ve hala dudaklarıma bakıyordu.
"Konumuz bu değil şuan da." Dedim hızla.
"Konumuz ne?" Dedi kaşlarını çatıp.
"Suçsuz olduğum halde bana nasıl davrandığının farkında mısın?" Dedim moral bozukluğuyla.
"Nasıl davranıyorum?" Dedi benden biraz uzaklaştı ve yüzüme baktı.
"Uzay ağzıma sıçmadığın kaldı, nasıl davranıyorum diyorsun!" Dedim gözlerimi kocaman açıp.
"Özür dilerim." Dedi gözlerime bakıp.
"Dııt, bir şartım var." Dedim sinsice.
Uzay devam etmemi beklermişcesine yüzüme baktı.
"Berke ve sena-" Derken beni dinlemeyip odanın kapısına yöneldi.
"Uzay ya." Dedim sitemle.
Uzay başını sallayarak odadan çıktı.
"Tekerlerini patlatırım." Dedim tehtidkâr bir sesle.
Uzay şokla bana döndü, "Ne?" dedi kaşlarını çatıp.
"Heh, aferin benim kocama." Dedim yanına gidip.
"Şimdi beni dinle." Diye ekledim.
"Berke ve senaya böyle davranma, biri senin çocukluk arkadaşın. Biri senin kardeşin. Ya kötü bir şey yapmıyorlar ki? Birbirlerini seviyorlar sadece." dedim uzayın gözlerine bakıp.
"Off venüs off." Dedi duvara dönüp.
"Off uzay off." Dedim onu taklit edip.
Tekrar bana döndüğünde bir şey demesine izin vermeden yanağına bir öpücük kondurdum ve mutfağa kaçtım.
Kalbim yerinden çıkacak gibi atıyordu, ilk defa öpmüştüm onu. Onunda benden bir farkı olduğunu düşünmüyorum.
Akşam yemeğine makarna yapacaktım, başka bir şey bilmiyorum çünkü.
Tencereyi alıp makarnaları koydum, üzerine biraz su ekledim ve ocağa koydum.
Sonra mutfaktan çıkıp salona girdim. Uzay da salonda televizyonu açıyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ruh Eşim
Teen FictionAsosyal, ve her allahın günü zorbalık gören iki gencin görücü usulü evlenmesinden doğan aşk.