''ကျေးဇူးတင်လွှာ''

162 14 2
                                    

ကျွန်တော်နဲ့ အဆုံးထိလိုက်ပါပေးခဲ့တဲ့ စာဖတ်သူလေးတွေကိုကျေးဇူးတင်ပါတယ်.
စောစောပြောဖို့ရာနောက်ကျခဲ့လို့ တောင်းပန်ပါတယ်ဗျာ.

ကျွန်တော့်ရဲ့ပထမဆုံးလက်ရာလေးက အများကြီးလိုအပ်ချက်ရှိပေမယ့် ပျော်ပျော်ပါးပါးစီးမျောပေးခဲ့လို့ကျေးဇူးတင်မဆုံးပါဘူး.

တချို့commentလေးတွေရဲ့ပေးခဲ့တဲ့အားတွေကြောင့် ကျွန်တော့်ကြိုးစားမှုနဲ့ စာအရေးအသားတွေပိုကောင်းလာတာပါ.
ကျေးဇူးတင်ပါတယ်.

ထပ်ကြိုးစားကြည့်ချင်သေးတယ် အတူလိုက်ပါဦးမလား.
ဒီficလေးကို ပထမဆုံးအရာဖြစ်လို့မှားခဲ့တာလိုအပ်တာလေးတွေရှိရင် ပြန်ဖြည့်ပေးချင်ပါတယ်.

extraလေးလိုချင်ရင် ကျွန်တော်ရေးပေးမှာမို့ ပြောပြပေးလို့ရပါတယ်.
နောက်ရေးမယ့်ficနာမည်က ''not change love'' ပါ.

အချိန်တွေအများကြီးကြာနိုင်လို့ တစ်ပိုင်းလောက်ကြိုးစားပြီးတင်ပေးချင်တာ အချိန်မပေးရင် ကျွန်တော်အကြာကြီးနေပြီးပြန်လာခဲ့ပါ့မယ်.
ချစ်ပါတယ် ပြီးတော့ကျေးဇူးပါ စာဖတ်သူတို့.

💜

............

ကြၽန္ေတာ္နဲ႕ အဆုံးထိလိုက္ပါေပးခဲ့တဲ့ စာဖတ္သူေလးေတြကိုေက်းဇူးတင္ပါတယ္.
ေစာေစာေျပာဖို႔ရာေနာက္က်ခဲ့လို႔ ေတာင္းပန္ပါတယ္ဗ်ာ.

ကြၽန္ေတာ့္ရဲ႕ပထမဆုံးလက္ရာေလးက အမ်ားႀကီးလိုအပ္ခ်က္ရွိေပမယ့္ ေပ်ာ္ေပ်ာ္ပါးပါးစီးေမ်ာေပးခဲ့လို႔ေက်းဇူးတင္မဆုံးပါဘူး.

တခ်ိဳ႕commentေလးေတြရဲ႕ေပးခဲ့တဲ့အားေတြေၾကာင့္ ကြၽန္ေတာ့္ႀကိဳးစားမႈနဲ႕ စာအေရးအသားေတြပိုေကာင္းလာတာပါ.
ေက်းဇူးတင္ပါတယ္.

ထပ္ႀကိဳးစားၾကည့္ခ်င္ေသးတယ္ အတူလိုက္ပါဦးမလား.
ဒီficေလးကို ပထမဆုံးအရာျဖစ္လို႔မွားခဲ့တာလိုအပ္တာေလးေတြရွိရင္ ျပန္ျဖည့္ေပးခ်င္ပါတယ္.

extraေလးလိုခ်င္ရင္ ကြၽန္ေတာ္ေရးေပးမွာမို႔ ေျပာျပေပးလို႔ရပါတယ္.
ေနာက္ေရးမယ့္ficနာမည္က ''not change love'' ပါ.

အခ်ိန္ေတြအမ်ားႀကီးၾကာနိုင္လို႔ တစ္ပိုင္းေလာက္ႀကိဳးစားၿပီးတင္ေပးခ်င္တာ အခ်ိန္မေပးရင္ ကြၽန္ေတာ္အၾကာႀကီးေနၿပီးျပန္လာခဲ့ပါ့မယ္.
ခ်စ္ပါတယ္ ၿပီးေတာ့ေက်းဇူးပါ စာဖတ္သူတို႔.

💜

first and only unkonwn loveWhere stories live. Discover now