DUYURU

2.2K 30 1
                                    




Sevgili Koruma Severler,

Gösterdiğiniz ilgi için ilk önce sizlere teşekkürü bir borç biliyorum. Uzun zamandır yeni hikaye yazmıyorum ve açıkçası eski hikayelerimi bile okuyup düzenleyecek kafa sağlamlığını bulamıyorum.

Verdiğiniz oylar ve yorumlar doğrultusunda bu hikaye üzerinde biraz hareket etmeye karar verdim. Sizden aldığım yorumlar fazlasıyla güzel. Eleştirel yorumlar neredeyse göremedim. Bu da sanırım hikayemiz için artı bir durumda.

Uzun zaman sonra bunları bile yazabilmek açıkçası beni fazlasıyla mutlu etti. Kalbime bir heves düşürdünüz. Bunun karşılığını alabilir miyim? Bilmiyorum ama ne olursa olsun birazcık kendim için de farklılık istiyorum.

Şimdi gelelim en önemli bölüme;

- Ana karakterlerden birinin ismini değiştirme kararı aldım.

- Hikayenin gidişatını etkilemeyecek yeni kısımlar eklemeyi düşünüyorum.

- Hikayemize biraz daha aksiyon ekleme kararı aldım.

- Bazı değişiklikler olacak.

- Daha az değindiğim konular üzerine biraz daha gidip biraz daha romantizm eklemeyi de planlıyorum.

Şimdi size soruyorum,

- Hikaye de en çok hangi çifti sevdiniz?

- Hikaye de ki gidişattan memnun musunuz?

Sizin eleştirilerinize ve fikirlerinize açık bir kapı bırakıyorum buraya ki bu bana da bir çok şey katacaktır, eminim.

Ve asla ama asla yorum yapmaktan çekinmeyin.

Hikayemizi kitaplığınıza, kütüphanenize eklemeyi unutmayın. Arkadaşlarınıza önerin. Eğer ki bu hikayeyi çok sevdiyseniz, bu hikayeyi duyurmaktan çekinmeyin.

Bir gün raflarda ve evlerinizde bir yerim olur mu, bilmem. Ama buradayken bile eminim ki sizin içinizde bir yerlerde yer edinebilmişimdir. Yola çıktığımda bu kadarını bile beklemiyordum. Bu yüzden bu benim için yeterli. Ama umuyorum ki bir gün evlerinize de misafir olabilir, Koruma.

Sevgilerimle...

KorumaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin