2. Sezon 4. Bölüm - Osman Doruk

1.9K 101 31
                                    


Seda bakışlarını etrafta gezdirdikten sonra sesin sahibini hatırlaması ile kapattığı gözlerini açtı. Bakışları sabitlendiğinde yüzü ifadesiz bir hal aldı. Çok zaman geçmemiş olsa da sesin sahibini tanımıştı. Anılar birbir zihninde canlanırken dudaklarının arasından adamın ismi döküldü.

"Osman Doruk..."

Adam rahatlamanın verdiği hissiyatla daha da gülümsedi. Karanlıktan çıkıp Seda'nın önüne dikildiğinde, Seda'nın bakışları adama kaydı.

"Zeki bir kız olduğunu her zaman biliyordum."

"Zekam ile baş etmek her zaman zordur."

Osman gülümsedi.

"Baban o yüzden seni gönderdi. Senin yerinde Ziya olmalıydı ama maalesef ki Ziya kaçmayı tercih etti."

"Babam kaçmadı Osman Doruk. Şirketinin başına beni getirdi. Siz ve sizin gibiler ile baş edebileceğimi bildiği için..."

Adam kahkaha attı. Seda yavaşça onu inceledi. Onca seneye rağmen değişen hiçbir şey yoktu adamda. Hala şişman ve esmer tenliydi. Kahverengi gözleri, yorgunluğu ile beraber Seda'yı inceliyordu. Gözlerinin altındaki torbalar şişmiş bir haldeydi. Saçları kırlaşmış olsa da siyah ve kıvırcıktı.

*

"Öncesinde seni tanıyamadım. Çok büyümüş ve değişmişsin."

"Sen ise hala aynı Osman Doruk'sun."

"Evet, değişmedim küçüğüm. Taraflar haricinde."

"Onun farkındayım."

Osman Doruk yavaşça Seda'yı süzdü ve sinsice gülümsedi.

"Pek de güzel olmuşsun."

"O iğrenç bakışlarını üzerimden çek!"

Seda'nın sesi sinirli bir şekilde çıkarken, adam hala gülüyordu.

"Sana iyi uykular..."

Adam arkasını dönüp gittiğinde, Seda gözlerini kısıp durumu anlamaya çalışırken, gözlerinin kapanmasına engel olmaya çalışsa da engel olamadı. Zihni eskiye doğru giderken, kendi de uykunun derinliklerine daldı.

*

Osman Doruk, bir zamanlar Ziya Avcı'nın ortağı ve en iyi arkadaşıydı. Seda daha orta okula giderken, bu adam fazlasıyla evlerine gidip geliyordu. Şiş olan gözleri bile değişmemiş haldeydi. Tıknaz ve şişman olduğundan dolayı dudakları ve burnu da aynı oranda büyüktü. Seda bu adamı ne zaman görse iğrenirdi, ve adama her zaman laf sokup, mahcup edip kaçardı. Ziya Bey bu duruma ne kadar kızsa da, kızının haklı olduğunu yakın zamanda öğrenmişti ve holding o saatten sonra Avcı Holding olmuştu.  Osman Doruk yaptığı ihanetlerle ve para kaçırması ile beraber şirketten kovalanmıştı.

Osman Doruk yine Osain Holding ile yapılacak olan anlaşmayı duymasıyla beraber kendini Çin de bulmuştu. Onca senenin intikamını almak, Ziya Avcı'yı alt etmek için elinden geleni yapmaya karar vermişti. Tek fark ile durumu kaçırsa da, yine bu durum onun lehineydi. 

Osman Doruk yaşına başına bakmadan Seda'ya göz koydu. Onu inceledi ve babasına ceza vermeye karar verdi. Seda'nın kaçırıldığını öğrenecek olan Ziya Avcı'nın ne kadar yıkılacağını biliyordu, Osman Doruk. 

Osman Doruk, sandalyede uyuyan Seda'nın yanına yaklaştı. Elini uzatıp yavaşça kızın yanağına dokundu. Tombik ve etli parmaklarıyla beraber boynuna doğru bir çizgi çizerken, kızın boynundaki fiyongu çözdü. 

KorumaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin