maussa'nın aşkla büyük imtihanı Bölüm 2

26 4 13
                                    

maussa yol boyu bana tatlı dedi ya. ya inanamıyorum ya sizde duydunuz mu? yoksa sapıttım mı iyice? dedi. sonunda çocuklar patladı hatırlatalım bizden olmaz da dedi. Sana. dediler. ama maussa'yla bu konuda sohbete girmek 3ünede iyi geldi. maussa evet öyle dedi ama bende olmaz deme ölürüm dedim. dedi. gülüşüp yürüdüler.

tam limana yaklaşıcaklarken thensy'in çığlığıyla yerlerinden sıçradılar. ve kafeye doğru koştular ki kadın thensy'i suya fırlattı. ve elektirik kadın eransu'da bunu fırsata çevirip suya elektirik akımı yükledi. thensy suya dalmadan maussa ona halat attıysada pek başaramadı. rüzgar varisi elasqer bunu engelledi.

belki onu engelleyebilmişti ama nathan'nı ve Leopold'ü atlamış es geçmiş ve hafife almışlardı. hensy'i son anda ikili kurtardı. Thensy su püskürttü.

bi kez daha ölüme nanik çekip göz kırparken onlara can borçlandı. çocuklarım ya. dedi. sonra kaçın kaçın nolursunuz beni bırakın kurtaramazsınız bu kez tam bi mucizeden başka bişey olmaz bu. dedi.

bu kez çok haklıydı ama söz dinletemiyordu. Leopold'ün bakışlarından nerdeyse o bile korkuyordu. Leopold'ün iyice ona 12liye benzediğini görmek ona hem gurur hemde korku veriyordu. Leopold dişlerini ve yumruklarını sıkıp nathan'a babamızı abimizi güvene alıp orda tut ben eğlenceyi başlatıcam sende tek işaretime gelirsin. dedi.Nathan Thensy'i sürükleyen resmen. Maussa Thensy'in kollarını sardı. thensy gülerek şakamısınız siz bıraksanıza beni. deyip çırpındıyada bu ciddiydi. ve sesini duyuramadığını hissetti, oysa duyuruyordu.

ama lafını geçiremiyordu. sonunda teslim oldu. ama gülmesini bastıramadı.

thensy'in korkunç ölümcil kanlı intikamı🩸🩸Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin