thensy'in yolunu kestiler ve hasımlarından horen , holeras, holeransa ve holeran onun etrafını aç akbaba sürüsü gibi sardı Bu 4 hatunu hafife almak kadar salakça tek şey thensy'i hafife almaktı. Bu 4 kadında ölümcül derecede tehlikeliydi. Tehlike çanlarını sirenlerini çaldıran pisliklerdendiler. Tam manasıyla kaltak oruspu 4lüsüydü. O tırnaklar bile yeterince silahtı. Sihah'ını (erkek) ondan koparmışlardı bu 4lü. ßolenra ve ßæorera (erkek ikizler) ikilisinide ondan kopardılar gizera'sını (kız) da... Yani en nefretini intikamını kazananlardı. Bu dört kız tek yumurta dördüzüydü. Yani nerdeyse tip olarak aynıydılar. Thensy'de onlardan az şey söküp almamıştı. İntikamını zaten thensy oldukça pis mide bulandırıcı alırdı. Şimdi dörde tekti. Ona ne kadar saldırdıysalarda thensy'den ne bi minnet durun isteme nede ahhhlayıpp sııııszlama vardı. Resmen direniyordu. Taki onlar çocukları fark edene dek... işte bu çok piçce bi bel altıydı. Çocukların suçu günahı yoktu. Ve thensy için bi elmas gibiydiler. Onların saçlarının değil köküne kök hücresine bile zarar gelse yakardı. üstü Başı kan çizik hafif pembemsi morumsu pembe yoğunluklu morluklarla kaplıydı. Dönüşümü onu hayatta tuttuysada yorgun bedeni onu yere yatırıp onu yerde tutuyordu. Bataklık kadının kuzeni dolares (hatun) gelip thensy'in gıtlağına yapıştı. Kuraysen thensy!!! Diye bağırınca dolares için keyif çiçekleri havada havai fişek gibi parladı. Thensy'in gırtlağını bırakmadan çocuğa döndü. Thensy kadının elini tuttuğu kibi kadını takla attırdı. Kendide taklalandı tabi. Yerden kalkıp çcukları arkasına aldı. Hemen çevresi dairelendi meraklılar sardı kafes oluşturdular. Thensy'in dört yanı sarılmıştı. Thensy etrafına göz geçirip dönüştü kartını havaya attı. Bi annda annesinin dişleri onda belirdi. Rastaları babasının boynuz saç haline döndü. Boynuzları kedimsi kulaklakları çıktı. Dişlerinin bi kısmı kedi yılan vampir oldu. Göz bebekleri yılanımsı kedimsi timsah göz bebeğine dönüştü. Tırnakları kedimtıraktı upuzun sipsivri parlak araba farı gibi ışıklı ve ısıya havaya suya göre renk değişen cinsten renkliydi. Thensy boynunu kıtlattı. İşte en korkulması gerekenki hallerinden biriydi. Parmağıyla işveli alaylı bi gel gel işareti yaptı. Meydan okumacılığı alycılığını bile geçmişti. Bu dört kadını ve dolares'i çılgına döndürdü. Beşe tekti. Thensy bıçaklarını çıkardı. Daha yeni birinin gözlerini oymutu. Bıçağını yaladı. Ve raund fight başladı. Ama ne fight inanılmaz kanlı ve güzeldi. Thensy'i canlı canlı ve bedava dövüşürken izlemenin keyfide şansıda bi başkaydı. Thensy kızlardan birinin bi gözünü oydu be göz bebeğini yerinden yuvasını pürüsüzleştirerek çıkarırken kollarını saran kadını tek bi ters taklayla yere serdi. Yani yere çakmak daha doğruydu. O esnek vücuduyla hala gel gel işareti yaptı ve gelen o tavra sıçrıyarak tepki verip kadının bel boşluğuna kafasına alt (bacak arasına yani) öyle bi tekme yerleştirdiki izleyicilerden erkekler bile ki kızlarda bacak aralarında derin bi acı hissetti. Ona gelen seri yumruklardan o kadar seksice hızlıca kaçıyordu ki alay ediyordu sanki. Tamam, canı yanmıyor değildi. Ama canının acısından daha çok acıtıyordu. Ve oldukça karizmatik havalı ve cooldu. Gözlerini kıstı her yeri rengârenk ışıkla ve buharla kaplıydı. Beş kadınıda yerde sürükledi. Saçlarından tutup yeri zımparalayıp paspasladı vladaladı resmen. Sonunda beşli lanetler ve intikamlarını alçaklarını diye diye çil yavrusu gibi dağıldılar. Thensy yarı çıplaklığını çantasındaki tişörtle kapadı. Yarı kör kız için olay hayat mebat meselesiydi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
thensy'in korkunç ölümcil kanlı intikamı🩸🩸
Werewolfbi devam romanı olan bu romanda thensy ailesini 2 wahtis çocuğunu hasımlarından ateş afroditten şişe adamdan ve diğerlerin korumaya ufaklığını bitmemiş soğumamış intikamını almaya çalışır başı her zamanki gibi türlü maceralara belalara bulaşır mauss...