Maussa uyandığı gibi thensy'i kaldırmaya bi cesaretle gitti. Thensy yarı çıplaktı. Bedeni nemliydi. Saçlarının her teli farklı güzel kokuların parti verdiği bi kokuyla kokuyordu buram buram. Maussa onun teninin tuzlu kokusunu içine çekip ciğerlerini doldurup iç çekti. Thensy uyandı. Üstüne bi şey geçirdi. Günaydın. Dedi. Maussa'da günaydın manolya'm. Dedi. Buruk bi gülüşle ve bakışla bakıştılar. Thensy esnedi. Üstünü değişip yatağında bağdaş kurup oturdu. Rüzgâr onun nemli alacalı saçlarını fönlüyordu. Ve o mis gibi yopyoğun kokuları odaya uçuruyordu. Thensy alacalı saçlarını karıştırıp taradı.
Thensy okul için hazırdı ve oldukça seksi havalı ve cooldu. Yakışıklılığı göz kamaştırıyordu. Ama bi o kadar da durgun ve tatlıydı. Durgunluğu oldukça çok mu çok konuşuldu. Teorilere konu oldu nerdeyse. Thensy içini çekti. İlk derste yerine oturdu. Hava nemliydi rüzgar tatlılığını bi köşeye bırakıp teslim ve emanet etmişe benziyordu. Bulutlar gelip göz kırparken thensy daha da bi durgunlaştı. Bomboş gözlerle dersi dinledi.
Ve dersi bitiremeden sınıftan birden bi şey demeden söylemeden çantasını topladığı gibi çıktı sınıftan. Kimse ne olduğunu anlamasada ders devam etti. Maussa iyice dağılıp dersten koptu. Zaten ona da ders sıkıcı geliyordu. Bu da combosuydu işin. Dersten çıkamasada homur homur homurdandı. Köpüren suyun köpükleri gibiydi modu. Thensy'se çocuksu bi coşkuyla kayağında dirifler atıp agrobasik artistik hızlı taklalı parkur şovu yapıyordu. O oldum olası böyleydi. Thensy woooooooww ha haa auuuu. Dedi. Kahkaha sesi ve uluyuşu sınıftaki hocanın sesini o derecede bastırdı ki sınıfta dikkat bile kalmadı o bu kafadayken en son durağı plesteyşın oyunu oynamaktı ya bi plesteyşın cafede yada evde.
İkisinide yapmıştı. Küçüklüğündeki gibi... tüm sokak onun woooooooww ha haa auuuu. Deyişiyle, kahkaha sesiyle ve uluyuşuyla yankılandı tabi. Hocaysa öfkeden deliye döndü. Thensy'e söylendi. Bunu kimsenin takmadığını fark edemedi bile. Çocuklar dersten kopup hayranca thensy'i konuşuyorlardı hararetle. Thensy yine farkıyla gündem olmuş, o olmadan da dersi fokur fokur kaynattı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
thensy'in korkunç ölümcil kanlı intikamı🩸🩸
Werewolfbi devam romanı olan bu romanda thensy ailesini 2 wahtis çocuğunu hasımlarından ateş afroditten şişe adamdan ve diğerlerin korumaya ufaklığını bitmemiş soğumamış intikamını almaya çalışır başı her zamanki gibi türlü maceralara belalara bulaşır mauss...