Thensy Durgundu. okuldaki yerine oturdu ki namı değer ruh kız'la amanda'yla karşılaştı.
Amanda'da Thensy hastası hatta bağımlısıydı. ona kafayı çok mu çok fena takmıştı. Thensy Durgundu. buna alışıktı. amanda ona belalısıymış gibi davranıyordu. thensy al birini bur 2sine dedi. saçlarıyla oynayp eline başını koyup cama daldı. o buram buram manolya kahve denin kum kokuları burnuna ziyafet çektirdi. içine o kokuları doya doya doyasıya çekip gülümsedi. maussa hemen thensy'e sokulup onu kıkırdattı. Amanda köpürmeye başlıyordu. hoca gelince sessizlik olup herkes öne döndü. 3-4 dakikaya thensy esniyecek kadar sıkıldıysada tepkisizdi. derside dinledi yarım yamalak olsada. dres çıkışı kantine yöneldi. bi alkollü kahve ve tost aldı. gerçi tostuda bitiremedi. ama kahvesini bi damlacık bile bırakmadı.
içini çekip amanda'nın dikip onu kesmelerine dönüp ne istiyorsun amanda? dedi sitemle seni cervabına sinirle öfkeyle sen varya, beni no alırsın! dedi. önüne döndü. Amanda'ysa deliye döndü. nasıl olarda thensy ona no çekerdi.
günün ortalarında bi anda sırtındaki sıcaklığı hissetti.sırtında bunu kastediyordu dedi. ve yere yığıldı ruh kadın amanda'nın o buz gibi eli boynumdaydı ve sıkıyordu. 4+laura çocuğu vardı aklıada o değil sadece ama sadece onlar vardı. sürürükledi.ayaklarımdan o taptaze sımsıcak kanımın tuzlu kuma sürtünüşünü hişssediyordu.kafası taşa geldi ve patladı sadece o an laura'ya bırak laura kaç kurtar kendiniydi.ayıldığında o ve ben bi hücredeydiler mumya gibiydiler. laura çocuklarım yani kardeşlerin sana emanet onlara onları çok sevdiğimi söyle dedi.onun saçlarını okşayıp onun koştuğunu anda halatlrarı kesti.geceden kalma gibiydi Amanda seni küçük velet dedi ve Laura'ya saldırdı. onu yere çaktı. Amanda ben silahla rehin alıpbi adım atar yada hareket edersen tetiği çekerim dedi. Laura yiyorsa denesene thensy'in kızıyım lan ben dedi.kaşlarını kaldırıp kaç Laura kaç nolur yalvarıyorum kaç. o dediğini yapar. cesareti varsa, bi denesin onun derisini iliklerini kılçığından sökmeyeni!laura ya baktı, onun beline sarılışna baktı bi halata asıldı ve boşluğa salındı ve onu karşya geçirip geri salındı. bunu yapmak zorundaydı. onu kaybedemezdi.
Laura ben iflah olunmaz tanımsız bi karanlığım belkide (durup) sonunda geldi veda saati sana ve onlara canım feda dediştiler.ona baktım elimi salladım yer sallanıyordu. Amanda Arkamda Belirdi. 6 başlı dikiki sırtıma şak diye yapıştırdı. göğsüm benim göbek deliğimden dikikler çıktı ve beni metrelerce yukardan aşağa attı.kadın onu alıp karşı devrilmiş bi ağaca sapladı.başı öne düştü.eli açıldı.
5li onu hastaneye götürdüler 12li de ordaydı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
thensy'in korkunç ölümcil kanlı intikamı🩸🩸
Werwolfbi devam romanı olan bu romanda thensy ailesini 2 wahtis çocuğunu hasımlarından ateş afroditten şişe adamdan ve diğerlerin korumaya ufaklığını bitmemiş soğumamış intikamını almaya çalışır başı her zamanki gibi türlü maceralara belalara bulaşır mauss...