ertesi sabah thensy bilgisayarda sızıp uyuyup kalmıştı. taki çığlık sesini duyana dek. ikiside yerlerinden sıçradılar aoura ufaklıkları mumyalaştırmıştı. bu kadın tam bi bataklıktı. bulaşması en berbat aptallıktı. aoura namı değer mumya kraliçesi iki çocuğuda kıpırdayamaz hale getirdi. yapış yapışlardı. kadın 90-60-90 dı thensy' kıvıra kıvıra seksice yaklaşıp onun kulağına gelip ne o gecenin oğlu senin zayıf noktan mı oluştu yoksa? üstelik onların gerçek babası bile değilsin. onlar için kenini vericek misin yoksa? dedi. thensy yutkunup kaç şişe istiyorsun aoura? söyle onları zarar vermeden bırak onlara dokunma al ve. dedi. bi anda aoura şok oldu. normalde no alırsın çekmesini beklerken thensy ona kolunu mu uzatıyordu bu iki küçük velet için hemde? Thensy (yutkunup) ne durup bekliyorsun! al istediğini ve burdan! diye tısladı. nathan bi anda altın sarısı bi ışık buharı sisiyle kaplandı. aoura sadece kan için değil intikam içinde gelmişti. aoura defalarca ona çıkma teklifi etmiş no işaretini her edişinde almıştı. maussa'nın ona sarılabildiğini dostçada olsa görünce kıskançlıktan deliye döndü.
nasıl olurda thensy'e ondan başka bi kız sarılır diye düşünüyordu aoura. bu uğurda can dostlarını bile yakabilirdi. müttefiklerini bile çiğ çiğ yerdi hemde hiç düşünmeden. bi anda nathan 5. evrimini geçirdi. ve mumya sargısından kopup yere düştü ki yerde kayan thensy'in tam kasıklarının üstüne düşmüş oldu böylece. thens yerde bi kolunu yana açmış yatıyordu. aoura bi yüzük takımından bahsetmeye başladı. efsanevi dokunulması yasak bi yüzük takımıydı bu.
kadı üstündeki şoku atıp Kabil. dedi. ve yeri konup olarak attı. ama şaşkınlığını gizleyemedi. sen onların öz babası değilsin thensy bu role kendini çok mu çok kaptırmışsın. sen... derken thensy sıkıyosa devamını getirde.. dedi ama aoura elini şıklattığı gibi Leopold'ü inim inim inletelerek bayılttı. thensy tamam tamam dur ona dokunursan varya... dedi. Leopold yarı baygında olsa herşey görüp duyup yerde geri geri sürünecek kadar da ayıktı. thensy onun ve nathan için kendini feda ediyordu buna izin veremezdi, o yüzük takımına dokunan bile ağır bi bedel öderdi. bu kadın o seti ona getirmesini istiyordu. yani bir nevi onun ölmesini istiyordu ve bunu thensy onlar 12li maussa sevenleri ve ailesi için kabul ediyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
thensy'in korkunç ölümcil kanlı intikamı🩸🩸
Werewolfbi devam romanı olan bu romanda thensy ailesini 2 wahtis çocuğunu hasımlarından ateş afroditten şişe adamdan ve diğerlerin korumaya ufaklığını bitmemiş soğumamış intikamını almaya çalışır başı her zamanki gibi türlü maceralara belalara bulaşır mauss...