Hayalet ruhun imtihanı part3 bölüm 184

4 1 0
                                    

Thensy'in durgunluğu çok fenaydı. Ve onu bilen bilirdi. Kimseye baş boyun eğmezdi. İlk iş olarak meydan okurcasına bi kaç story paylaştı. Dişlerini çıkardı. Artık işler dahada pisleşiyordu, onun canını yakanlara karşı olmayan toleransı iyice kalmamış tepesi atmıştı. Çocukları okula bırakıp cafeye girip oturdu. Saldı kendini elinde 45 suç kaydı dosyası vardı. ve başta en en kişiler yer alıyordu. Bunu yapması deliceydi. Çocukları okula teslim etmek akıllıcada olsa gerisi yanlış kararlara sürükler cinsten türdendi. Tek bir yanlış karar herşeye canına mal olucaktı. Leopold bunu göre, göre sindiremiyordu thensy çakmağıyla oynarken eski anılara daldı.

thensy çok sert bi video paylaştı adeta ölüm fermanıydı bu yaptığı. Heleki videonun en son kısmında dosyalarınız elimde demesi imzaydı. Gecenin Oğlu bi kez daha bi deliliğe imza attı. Hemde ölümcül bir deliliğe... Karşısındakiler küçük bi çocuk çaylağı değildi. Bunu bile bile bunu bi tek Gecenin Oğlu yapabilirdi. Önce çocukları bi şekilde korumalıydı. Arabaya bindi. Anahtarı çevirdi. Arabayı çalıştırıp körükledi. Ve okulun oraya tam gazla sürdü. Vardığında park edip arabadan indi. Tam çocuklar çıkıp ona geliyorlardı ki casandra'nın tüm pisliğini hissedip koşturup onları ardına aldı. Etrafını süzüp arabaya koşun dedi. Casandra'nın o kokusunu duyması pek uzun sürmedi. Casandra'nın gülüşüne thensy alaycılıkla karşılık verdi. Thensy önüne geleni sel gibi alıp götürür yıkar ezer geçer önüne katıp sürüklerdi. Tam bi doğal afetten farksızdı.

bunu bilipte bilmemezden gelmek çok fena bi delilik manyaklıktı. Thensy'in delireceğini biliyordu casandra. Bunu istiyordu. Ondan binlerce sebepten alıcağı öç ve intikam zilzelesi serisi vardı. thensy onun dart tahtasının en ama en özel parçasıydı. Thensy casandra ruh halde dolaşma etrafımda. Onlardan uzak tut patilerini ve patililerini. Diye tısladı etrafına bakınırken. Çocuklarının ona bakışından bi olduğunu hissetti. Arabanın anahtarı neyseki ondaydı. Thensy onlara dokunursan, eğer saçlarının tel köklerini acıtırsan, senin soyunu sökerim. Tabi sana destek olanlarında alayını kuruturum! Dedi. Sesi o kadar soğuk ölüm kokuluydu ki, casandra belirdi. Thensy'in ciddiliğini ve hesapsız bırakmayacağını kartları açık oynayıp blöf yapmadığını bilip anlıyordu. Ama neden bu kadar öz olmayan çocuklar için onu tehdit ediyordu, buna nasıl cesaret gösteriyordu, onu anlamıyordu. Casandra'da güçlü zeki hoş bi hatundu. Kolay lokma yada kolay rakip değildi. Oldukça dişli bi rakipti. Tamda thensy'in sevdiği tarzdan bi rakipti yani. Ve raund delisiydi VS tutkulusu hırslı bi sürtüktü. Tam bi İspanyol eski küflü kaşarıydı casandra ve bununla gururluydu övünüyordu bununla.

 Tam bi İspanyol eski küflü kaşarıydı casandra ve bununla gururluydu övünüyordu bununla

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

O korkuyla ilk iş arabayı kitlemek oldu. ve silahlarını çekti duvara yaslandı ve pat diye beklemediği anda saldırsada çok zor olu bir sürü çocukların onu fark etmeyişini ilk kez avantaja çevirdi. Ve casandra'yın üstüne atlado boğuştularsada thensy'i arabaya fırlattı. Bu durum tüm anılara daldı doğum günleri instegramında ki ne varsa gözlerinin önüne geldi. İnstagramında ki tüm o anlar yazıları gelince arabadakilerle çok ansı olduğunu fark etti. Çocuklar o arabadaydı ve o araba sırf bu yüzden çok önemliydi. belanı casandra! Diye kükredi ve yerden güç bela kalktı. Casandra bozuldu. Hala gecenin Oğlu nasıl olurda arabadan uzak durmadı. Ve o çocukları bırakmadı. Leopold sinirle oynamada iyiydi. Nathan düşünleri okuyordu ve bulandırmayı içi karıştırmayıda oldukça iyi biliyordu. Ama araba camının yansıtmasıda vardı. Thensy camını cama sertçe çarpsada ayağa kalkıp casandra'ya no işareti gösterdi.

 Thensy camını cama sertçe çarpsada ayağa kalkıp casandra'ya no işareti gösterdi

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

O arabanın içinde onun wahtis canları vardı. Ve onun dayanıklılığına bağlıydı hayatları. Casandra için birer köleden başka bi şey değillerdi. Sadece kanları oldukça değerliydi çünkü o kana thensy'in kanıda enjekteydi. Katrilyonlar değerindeydi thensy'in kanı. Bu yüzden çocuklardan kanlarını son damlasına kadar sömürecekti.

thensy'in korkunç ölümcil kanlı intikamı🩸🩸Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin