Maussa'nın aşk sınavındaki imtihanı part3 bölüm 9

5 1 0
                                    

thensy durgundu ayıldığında 2 çocuğu yanındaydı. aslında onların hem abisi hem babasıydı. hasımları haklıydı. thensy zar zor doğruldu. gözleri nemli ve grip görüyordu. hassiktir diye fısıldandı. sezgileri doğruydu. büyük tehlike yaklaşıyordu. hasımları akın akın geliyordu onun üstüne üstüne. bişey yapmalıydı. kanı oldukça önemliydi. bir güç ve servetti. o kan için herkes bir birini çiğ çiğ yerdi. gecenin oğlu'nun kanıydı neticede. yutkunup çocuklar bundan sonra bana haber verden nolursunuz limana sakın nolursa olsun gitmeyin! dedi. liman güvenli değildi. yeni küçük kiralık katiller türemişti. Thensy yutkunup doğruldu. bakın çocuklar onların tüm dertleri benim. (benim kısmı oldukça vurguluydu) bu yüzden de sizin suçunuz yok.leopold senden çok özür dilerim o rüyan olabilir artık. yani beni her an her tarafı kaşı gözü burnu dudağı kkanamış bi leş olarak görebilirsin. çok güçlenmişler. baş edebilmem için uslu ve güvende olmanız şart. yoksa yolun sonu darağacı. dedi. yorgun bi sesle.leopold bu asla olmayacak söz verdin bana! dedi sinirle. thensy bu gidişle tutamayabilirim. çocuklar adam tüm lingi toplamış ardına, üstüme üstüme salıyor. zaten 3.nüzü biliyorsunuz kaybettim içime kaçtı ölmeyim diye. ben bakın hala bi şansınız var ben hiç bi çıkışı olmayan çıkmaz sokaktayım. geri basamamam ama siz başlayabilirsiniz. dedi. ama kime diyorum kiyi söylettiler ona. thensy gülüp arenada çok büyük bi tehlike kaosu oluşacak! çok kan akacak. dedi. haklıydı. Mileena ve Jess ikiliside onu uyarmışlardı kaos çok ama çok uzun sürmüş litrelerce kan akmıştı. thensy biliyordu, akın akın onun kanı ve onunla olan intikamları için geliyorlardı. thensy cama çıktı. gergindi.

Seni çubuk kraker sende var mı karakter! dediği kim varsa adım adım onun üstüne üstüne aç bi kurt sürüsü gibi akın akın geliyorlardı arena kan istiyor ve kana susuyordu. ve ne zaman kana susasa litrelerce kan içiyordu. karanlık geri geliyordu.

Maussa'yla thensy bakıştılar. maussa onun gözünden anladı morali bozuldu. içini çekti. thensy'in başı beladan çıkmıyordu.

thensy'in korkunç ölümcil kanlı intikamı🩸🩸Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin