maussa'nın deli aşk labirentinde bipolarının peşinde koşuşu 70 Bölüm 89

3 1 0
                                    

nathan, Leopold,kuraysen, laura ve Eteaq onun geçmişini mzazisini dinlerken tir tir titriyordu thensy'in hücrenişleri işkencesi o THANOS'un mor kafatasının onun için neler ne tuzaklar tasarladığını duydukça dellendiler.

buda onlardan biriydi hasım dostluğuydu, onun yaralarına basarak yada basmadan delirmesine neden olmuşlardı.

buda onlardan biriydi hasım dostluğuydu, onun yaralarına basarak yada basmadan delirmesine neden olmuşlardı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

buda onlardan biriydi hasım dostluğuydu, onun yaralarına basarak yada basmadan delirmesine neden olmuşlardı. thensy ilerledi belliydi onların birlik oldukları hey yer yopyoğun kepkeskin tuzak kokuyordu. büyük tuzaklar. tuzaklarıyla kaplıydı zemin... ama bu thensy ve soyu için çakallı talı bi yolda ayakkabısız yürümekten farksızdı.

bi kurtulsunlar onu mor soğan gibi doğrayacaktım THANOS'un kaşındığı çok belliydi.hücrelendiler.açılmaz ölüm hücresindelerdi.defalarca bu yere gitmişti.nolur bari son kez göreyim dedi.izin vermek zorunda kaldı. THANOS'un isyan çıkmasından korktuğunu biliyordu.kırbaçlana kırbaçlana sahaya döndü. bacaklarından kan akar yer de yol olur.buruk gülüşümle görüşürüz ufaklıklarım dedi. ölmesede hücreden çıkamadılar. yıllarca kaldım burda ben,bu ordusundan aklının alamayacağ işkencelerden geçtim ben çocuklar. ama onları kucaklayım ben varken o yese bile hiç bişey yapamayacklar. size yemin ederim dedi. maç saatlerce ama saatlerce sürmüştü. ölmesede çok coolca azrailden paçayı kurtarmıştı ağlamayın çocuklar ölmedim yani henüz ölmedim. dedi. ne o mor? ne için geldin? dedi.işin bitti lanet olsun benimde işim bitti gerçi lanet olsun dedi parmakları yumruklarken. ama bu çekilen pim ilk değildi.belirip onu kopardı.sizi seviyorum çocuklarım. dayanın lütfen dedi. tir tir titremesini bastırıp onları sal dedi. thensy'i dövmeye başladı.thensy'in moraran bilekleri ve elleri özel bi büyüyle bağlıydı. kanımı mı istiyorsun yoksa bi kaç gibi ölmemimi?dedi.adam yoo sen ölmeyi hak etmiyorsun kızımı sen yok ettin.dedi. thensy evet ama tutulmuştum işimi yaptım sadece dedi. pişman değildi. bu onun bi işiydi sadece... beni değilde onları bırak bari dedi.iyi bi baba değilim biliyorum onları bırak sal eve dönsünler,sonra öldürürmüsün çürütürmüsün işkenxe mi edersin sen seç. dedi ki istediği, kısmende olsa oldu.adam şıklattı elini onları eve attı. artık onu belki bulamazlarsada, görürlerdi duyarlardı onu en azından. hiç yoktan iyiydi. thensy tepkisizleşmişti bu delirticiydi. thensy gülümsedi buruk bi gülüşle kendi göbek bağını kendi kesecek yada ölücekti arası şimdilik yoktu. tepkisizleşti.ben buna hazır dayanıklıyım. (bedeninden akan kanının tadına bakıp)ııım çok lezizmiş. dedi. çok iyi ama harbiden çok mu çok son derecede iyi dayandıysada sonunda bilincimi çakır keyif kaybetti. başı öne düşüp elleri 2 yana açıldı. sonunda thensy yere yığıldı ama ölmedi.çocuklarım dayanın diye sayıkladı.ayıldığında o mor kafanın ayağı başını eziyordu.başıysa acıyıp ağrıyor bulanıyor halüsinasyonlar görüyordu. alacağı daha doğrusu yeniden alıcağı intikama çok mu çok yaklaşmıştı. thensy alaycılığıyla karşısındakini delirtip algısıyla oynayıp dikkatini dağıtıp ellerini o ipimsi haladımsı zincirden kurtarıp adama saldırdı.nathan, Leopold,kuraysen, laura ve Eteaq ve izu tam karşısındaydı. onların hem halüsinasyonlarını hemde gerçeklerini görebiliyordu.hayranlık gurur onur duydurdu.thensy babası ne ki çocuğu ne olsun dedi. ve adamı korkunç bi şekilde öldürüp yoluna devam etti. 5liyi ve ailesini 1 kez daha büyüledi.eve döndüğünde aklım çıktı 6nıza bişey oldu diye.. canlanıp acısını unutup onlarda hasar var mı diye tek tek baktım taradı.saçlarını okşadı kokularıyla ciğerini doldurdu öpüp oooh bu kokuya ölünür be dedi.bunu bastıramadı.nathan, Leopold,kuraysen, laura ve Eteaq durmaya kendilerini zorluyorlardı. tensy geriye dönüp ikisinde intikamını tazeleyim eve geri dönüpp abilerinin üstüne frank gibi yığıldı.robert'in ve Frank'in intikamları tazelenmişti. thensy devilliğini yamıştı yine... ama çok kanı akmış kan akıtmıştı.

thensy'in korkunç ölümcil kanlı intikamı🩸🩸Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin