Maussa'nın aşk sınavındaki imtihanı part4 bölüm 10

2 1 0
                                    

thensy yutkundu onun yaşam tarzıydı bu ama okul berbatlaşıyordu binlerce onun gibiler,mutantlar,insansılar da tehlike altındaydı. arenena hocalığıda tehlikeleşti. thensy 5 yaşıdaki çocuklarada eğitim veriyordu. yutkunuşu ve alkolünü yudumlayıiındaki yüz iifadesi hiçte hoş değildi. ölü abisi de diğer abiside onu gülümsetemiyordu ki onu o yapanların en başlarında geliyorlardı. thensy iç çekip o yüzük takımını mumya cadısına vermek zorundayım. abiler 12li oyun çok hard modda onları sizi nasıl koruyucam? dedi. ölü abisini sertçe susturdu hatırlarsan ben küçükken benim için öldün arena seni yuttu. diğerine dönüp ya sen ya küçükken yine benim yüzümden kayboldun. şimdi sıra bende! diye bağırdı. önüne dönüp ellerini korkuluklara yeniden koyup bi kez daha olmaz bi kez daha olursa kimsem kalmaz bende kafama sıkarım. dedi. sesi yumuşasada kendine dokundurmadı. maussa onları odadan çıkardı. maussa'ya dönmeden iyi fikir sende çık maussa. dedi. sesi tek kalmak istediğini söylüyordu. ateş kadar sııcak yakıcı ve can acıtıcıydı. thensy içini çekti. rüzgara teslim oldu. rüzgar onun alacalı saçlarını tarayıp tarayıp karıştırıyordu. thensy bi ölü kadar durgundu. bomboş gözlerle bakıyordu. bi sigara 3.de yakıp içine çekip puuufladı. içini çekip geçmişine istemeye istemeye derinlemesine küşe bucak daldı.

durum oldukça netti. thensy'i yeni maceralar bekliyordu. hasımları haklıydı. ondan baba falan olmuyor gibiydi. içini çekerken canlı yayına bastığını fark etmediğine rahat rahat içini döküp söylendi. dişlerini yumruklarını sıkmıştı. nasıl güçlü olabiliorsun? diye soruyolar güçlü değilim ki onlar beni burda çektiğim açtığım yayınlar kadar biliyorsunuz. dedim diye ne tatlılar şok olmuşlardı.

(içinini çekip) (sigarasını puuuffladı) bide diğer yanımı bi bilseler eminim ki bi kez daha şok olurlardı. neyse thensy dayan oğlum. dayan az daha. kafana olmazsa sıkarsın. dedi.

thensy canlı yayında olduğunu anladığı an hassiktir. Deyiverdi bi anda. tüm hayranlarından tonlarca mesaj öneri geldi artık okuyamaz bi hale geldi. durgunlaşıp bomboş gözlerle bakıp bakın çok sağolun ama çok hızlısınız biliyorsunuz tek tek okuyorum şuan yetişemiyorum sakin olun lütfen. dedi. ama pek bi faydası olmadığı gibi şarjım az dedirtti. odasının kapısını kilitledi ki kimse girmesin diye ölü abisi bile içe giremedi. kapısı güm gümdü.

açmadığı gibi kulaklığını takıp duşa girdi. ılık duşta 4 saat kadar kaldı. kanlı sargısını açıp göz ucuyla bakıp sinirle bi tarafa fırlattı. o bu haldeyken maussa duvara yapışmıştı. bi ses duymak umuduyla. eğer ses gelirse rahatlardı ama ses yoktu. yine sebepsizce gidip kabuğuna çekilip gitmişti. 

yine kaçmıştı. onu düşünmeden kim bilir ne kafayla ne cehennemin dibine kaçmış yada kaçıcaktı. onu o gibi sevmemişti zaten. yani aşk kısmını...

hemen ilk tıkırtıda onun kapısını tekmeledi bi kaç kez. bizi ben gibi sevmedin hiç sen ya! diye bağırınca thensy bizden olmaz demedim mi kızım ben sana? dedi. maussa'da bende olmaz deme olur! Dedim Dimi? dedi. thensy dedin dedinde o iş zor be kızım. gülüseyerek dedi.

maussa hey thensy lan bu kez kaçamayacaksın bende gelcem yada durdurcam ben seni. dedi. thensy nasıl olcakmış o durdurma işi? dedi alaycı bi sesle.

thensy'in korkunç ölümcil kanlı intikamı🩸🩸Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin