Thensy'in sinirleri bozuk ve gergindi.sinirlerini kontrolde tutsada patlamaya hazırdı 12li bundan o derecede korkuyorlardı ki ona yaklaşıp ilişmiyorlardı bile. Bunun yerine abim sakin kuzum yapma ama böyle diyerek yularından tutmaya çalışıp asılıp tutsalarda bu pek bi işe yaramıyordu. Thensy'in yerine kendilerini koysalarda bu tepkilerini çok buluyorlardı. İçine kapanmaları sert alaycılığı tam bi köpekbalığının dişlerini buz gbi hipotermiklik suda kurbanın bedenine geçirişi gibiydi. O derecede sert ve keskindi her hali tavrı...Bunu surdurmak için onu rahat ve tek başına (gizli yanında göz ucuyla göz altına alarak)bırakmak zorunda kaldılar. Ne zaman yaklaştıysam sana köşe bucak kaçtın benden daha betersin ve tek başına hiç gizli saklı kaçak bırakılamazsın dedirten bir yapısı vardı Thensy'in. Bunu gayet güzel oda çok iyi bilip bunun oldukçada farkındaydı.Tabi her seferinde daha bi bunu dedirtiyor inada işi çok güzel bindirip ne yiyor ne içiyordu ölü abisi((isim gelecek))bile ona söz geçiremiyordu. Onu anlamak zor değildi ama onun derin suları hem hipotermiklik hemde o derece derin katmanlıydı ki yüzüleşmiyordu genelde.Sohbeti çok hoş olsada bazen üstüne geleni küstürücek kadar sert keskin yaralayıcı bi hal tavır eda ve dile dönüşüyordu ve sakinleşince barışılıncaya kadar inatla özür dileyip jestinin ucu bucağı olmuyordu sınırı yoktu bunda da...Her seferinde üstünde üstüme sakın gelmeyin üstüme gelmeniz oldukça tehlikeli ve yasaktır tabilasıtla gezmeliydi bipolarlığının bu evre döneminde.Çok ağır sonucu olavilecek mide asiti gibi tepkiler veriyordu karşısındakine öyle ölmem üstüme atom füzesi at dedirticek tepkiler haller tavırlar edalar laf sokmalar laf atmalardı bunlar.Bunun farkında olsada çok taktığı umursadığı söylenemezdi. Kuyruğuna basılmış bi kediden farksız ve vurdum çaktım duymazdı.Bu yüzden onu gerçekten tanıyıp yürekten sevenler ilişmez ilişip bulaşsalarda kırılıp bozulup küsmezler kaşındık sonucu bu oldu. Kendi düşen hiç ağlamaz kafasındaydı ki bu dönem geçincede tam tersinde de zirvenin en uç alasında olurlardı.Ama Thensy'in sınırları iki uçtada yoktu.Thensy'in ruh Hali gel gitli ve tusunami dalgası dalgalıydı. Ve onun bi an önce kendine bi zarar yığını vermeden tutulması eğer gerekiyorsa zincirlenmeliydi.En son bu evreyi atlattınğın diren abisinin ölümünde yaşamıştı. Bunu atlatana kadarda epey bi çevresinin kapkalın sapsağlam kırılmaz çelikten kemik kısmıno bunaltıp bıktırıp usandırmıştı. Tabi sonrada bunun misliyle rahatlatmış ne yaptıysa ne çektirmiş ne kadar çektirmişse bin misliyle düzeltmeyi iyi bilmişti. Onun bu yönü en az diğeri kadar upuç noktalardaydı.Ve çok yopyoğundu. Karşındakine çektiğime deydide arttı. Artık bi normale dönse dedirticek kadar upuçlarda kepkeskin hatlardaydı.Thensy odasına gidip kokteyl ve nesquik alıp jakuzisine gömülüp yerleşti. Keyfi depderin dalgada sörf yapıyordu.Buda çok normaldi. Onun hayatıda tusnemi dalgalıydı.Thensy'in sinirleri gevşedi. Artık güvendelerdi. Ama maussa gergindi. Thensy'in bitmeyen ama artan irili ufaklı baş belası hasımları her an kapıya dayanabilirdi. Ve pusuya yatmışlardı.Zaten onun(Thensy'in) hayatta olup tek parça kalması bi mucizeydi.Thensy'in sessizliği hiç güvenli değildi bu azrailin ve şeytanın karışımıydı.Ve Azrail'in en karanlık yüzü uyandı kaea Thensy'in büyük kuzenlerinden biriydi. Ona abilikte yapmıştı. Şimdi o v leo ve taweq qiuwil'in elindeydi. Bu kız tam bi pisikopatın önde gidenleri familyasındandı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
thensy'in korkunç ölümcil kanlı intikamı🩸🩸
Werewolfbi devam romanı olan bu romanda thensy ailesini 2 wahtis çocuğunu hasımlarından ateş afroditten şişe adamdan ve diğerlerin korumaya ufaklığını bitmemiş soğumamış intikamını almaya çalışır başı her zamanki gibi türlü maceralara belalara bulaşır mauss...