kerenwerenzy'in ve freosiy 9lu ve 5lideydi şimdi sıra... thensy berbat duırumdaydı kan yara ter içindeydi. her yeri pembemsı mordu. bilinci yarı kapalıydı. aynı robert ve frank gibiydi o, yığılışı. ama tek bi fark vardı, thensy'de hep loganlı kedi şansı vardı.
nathan, Leopold,kuraysen, laura ve Eteaq karşısındaydı. onun için korkuyorlardı. bu ilk gerçek atlattıkları fırtına kasırgalarıydı. abilerinse binlercesinden en ufağına yakınıydı.thensy ayıldı. solukları düzensizde olsa başarmıştı. o cehennemin şeytanı, gecenin oğlu'ydu.
maussa thensy'i içinden öpüp dışardan sardı. maussa gergindi aşa kapalıyıma deli oluyordu, oysa maussa düşmüştü aşkın en saf haline.
Thensy durgunlaştı onun kadar namlısı karanlığı yoktu. Torbacılarında yıldızıydı. Thensy aynaszlardan (polislerden)kaçmaya başladı.küfürler savururken bile alaycıydı bununla eğleniyordu,örümcek gibi düz duvara tırmanırken. Yeni aynasızlar(polisler) işte geliştirmişler(kahkahayla)ama hala bok çuvalları işte beni yakalayamıyorlar.dedi eğlenerek.sonrada eve döndü.5li onu kapıda karşıladı. Thensy duş alıp 2-3 yudum kokteylinden içip çıktı. Sıra 2 büyük bankayı patlatmaktaydı,ondan sonra 80 ve üstü kafeste ölümşe slow ve hareketli dansa dönüştü. Maussa onun için çok mu çok endişeleniyordu.80 dövüş sonrası ne halde olucaktı,kimbilir! Onu çözemiyordu. Nasıl olurda bu deli yorulup korkmuyordu. Dövüştükleri efsane isimlerdi. Hepsi ezici delici içten geçen isimlerdi. Thensy işi biter bitmez büyük 1 parti verdi. Sanki enerjisi hiç mi hiç bitmiyormuş gibiydi. Gerçekten o eşsiz tanımsız deli dolu seksi yakışıklı bi sokak serserisi torbacısıydı. Çok ünlü yetenekli en zır deli torbacısıydı. Her defasında biraz daha aynasızların nefretini toplayan torbacısı rekorunu tazeliyordu. Aynasızlar için gerçe nitelikli torbacısıydı Thensy. Her alanda şeytani 1.liğe sahipti. Ve her seferinde onları gizemlice alay ederek alt edip şah mat yapıyordu. O, en büyük tek gizemli vakaydı. Çözümsüz tanımsız alaycı tek vakaydı o.
thensy hep ölümün en uçurum kıyısındaydı. o yüzdende korkusuzdu. 5li korkuyordu onun yerine zaten. onun korkmasına ne gerek vardı ki... nasılsa belanın kendiside denebilirdi. yutkunup gülümsedi. 5li onun önünde eğildi. oturup bağdaş kurdu onun gibiler. Kateywera onun abilerinden biriydi. kaçırılmıştı ve tam herşeyinin elinden gittiğine inandırılmışken, thensy dö flöransdra'nın namı değer gecenin oğlu'nun hayatta olduğunu herkesin ayak olduğunu öğrendi. THANOS'un pisikopatik işkencesi onu nerdeyse kafasına sıkacak noktaya getirmişti. THANOS'un işini thensy bitirmişti. onu görsede yarı baygınlığından ses veremediği için thensy onu fark edemese de onu gururlandırdı. ondaki tüm emeği göz kamaştırıcıydı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
thensy'in korkunç ölümcil kanlı intikamı🩸🩸
Hombres Lobobi devam romanı olan bu romanda thensy ailesini 2 wahtis çocuğunu hasımlarından ateş afroditten şişe adamdan ve diğerlerin korumaya ufaklığını bitmemiş soğumamış intikamını almaya çalışır başı her zamanki gibi türlü maceralara belalara bulaşır mauss...