Çocukları korurken durgundu da. Sonunda sonu her an beyni patlamış bi leş olabilirdi ve o çocuklar ona tutunmuştu. Dövmesi uzun zamandan beridir hiç ama hiç bu kadar parlak kanlı ve aktif olmamıştı. Sargı yetmez olmuş bi durumdaydı. Thensy zekice bunu düşünmş çift kat kalın emirgen sargı bezi almıştı. Her daim yanında tentürdiyot kolonya yara dikiş ekipmanları ağrı kesici ve sargı bulundururdu. Çünkü hep yara bere kan ter içinde bi şekilde kalırdı. Hep başını her türlü belanın en dip köşelerine atıp boğardı kendini. Hep hayatın köşe bucak her yerinin en diplerindeydi. Hep en diplerde en uçlardaydı. Bu yüzdende bu sete hep ihtiyacı olurdu. Bu yüzdende genelde yanından ayırmazdı. Dövmesiyle çiziklerini sargıladı. Tendirdiyot çok acıtmıştı canını. Üstüne kolonyada dökmüştü. Çiziklerin yanı hemen morardı. Fena çiziklerdi. Zaten oldukça kötü görünüyordu bide tentürdiyottun kızıllığı çok daha kötü illüzyonunu yaratıyordu. Öyleyse, ya! diye homurdandı. Çocukları şöminenin sıcaklığı o ısısı uyuttu. Ama o uyuyamıyordu. Ölen abilerini artık iliklerine kadar anlıyordu. Casandra tam manasıyla öfkeden deliye köpüre köpüre geliyordu. Thensy'in sinirlerini zıplatıp, sabrını kalmayan toleransını zorladıkça zorluyordu. Tabi şansınıda oldukça zorladığına oldukça çok ittifakın arkasında sağında solunda önünde saklanıyordu. Teke teke gelmiyordu. Olacakların oldukça net farkındaydı. Oldukça zeki, güçlü, seksi dişli, oldukça tehlikeli hafife alınamaz, bi rakipti. Güzelliği kadar da oldukça zekiydi. Thensy'in neler yapabileceğini oldukça iyi biliyordu. Thensy'de onun neler neler ne kadar bel altı karından ve herkül topuğundan vurabileceğini oldukça iyi biliyordu. Bu yüzdende zerre kadar gram uyuyamıyordu thensy. Sinirleri bozuktu. O, onların ne gerçek öz abileri, nede öz babalarıydı sadece ikisindede vaftizdi. Daha vaftizlikte buysa özlükte nolurum diye düşünüp benden ikisinin de özü olmaz. Dedi.
Üstünü değişip evden çıktı. Bembeyaz kırık beyaz karışımı kısa kollusunu giymiş altına beton grisi bulut açık grisi bi eşortman geçirmişti. Ayanları yalın ayaktı. Çorap giymişti sadece. Çorap bulut grileri tonlarıyla bulut beyazı karışımı bulutlu kısa bi çoraptı. Ayak ve el bilekleri çizik ve morluk morumsu pembelik ve tam yara olmamış yaralar ve o yaraların kabarmışlıklarıyla dolu ve kaplıydı. Ve sızım sızım sızlıyordu. Canı çok mu çok acısada buna alışıktı. Ayak ve el bileklerini övüp ovuşturdu. Yaraları oldukça fena gözüküyordu. Küfretmesi oldukça doğaldı çok dolmuştu. Bi şekilde boşalmalıydı. Ama henüz değildi. Salamazdı kendini. Ama bu ölümcül biriken şimşekli sağanaklı korkunç bi fırtına öncesiydi. İçini çekip sağanağın altında çimen kokusu eşliğinde sigarasını yakıp içti. Tüm dumanı ciğerlerine çekip öyle manidar ve kurukafa şeklinde üfledi ki bu bile gelmekte olanın ne olduğunu spoiler veriyordu...
thensy'in tersi oldukça gecenin en güçlü karabasanlı korkunç kabusuydu. O gecenin oğlu'ydu. İntikamını mutlaka misli misliyle alır izini imszasını atardı...
bu hali maussa'yı hem korkutup endişelendiriyor hemde alıştığı bi şeydi. Thensy onları canı pahasına koruyup eve geri döndürecekti. Konum atar gibi canlı yayın paylaşıp açmış yine bi zır deliliğe imzasını atmıştı. Hiç mi hiç korkusu yoktu kendi için. Camı açıp sigara yakıp ve uzaklaştı gözlerden. Tabi şimdilik kafasını içini ruhunu kalbini dikkatini toplasın dinlensin yine dönecekti game oyun kısmına...
Thensy durgunca çocukları öpüp yatırdı. Çok mu çok gergin ve sinirliydi. Ama bunu yansıtamazdı. En çokta leopold'e... zaten o çok ve çok sert darbeyi taramalı tüfek gibi yemişti, bide buna ne kadar dayanabileceği muğlak ve şüpheliydi. Onun gözlerindeki o şeyi sımsıcak sevgiyle okuması bile kızgın zincir halat karışımıyla kırbaçlanmış hissini doya doya barizce hissettiriyordu. Onlar thensy kadar güçlü kabuklu değillerdi, bunu kaldıracak güçte ve buna hazırda değillerdi. Heleki leopold buna en az hazır olanlarıydı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
thensy'in korkunç ölümcil kanlı intikamı🩸🩸
Weerwolfbi devam romanı olan bu romanda thensy ailesini 2 wahtis çocuğunu hasımlarından ateş afroditten şişe adamdan ve diğerlerin korumaya ufaklığını bitmemiş soğumamış intikamını almaya çalışır başı her zamanki gibi türlü maceralara belalara bulaşır mauss...