maussa'nın deli aşk labirentinde bipolarının peşinde koşuşu 64 Bölüm 83

3 1 0
                                    

Thensy gergin ve durgunluk dönemindeydi abilerinin en ama en korkup endişelendikleri dönemdi bu... Thensy bu dönemde agresifliktede diğerindede en ama en uçlarda zirvelerde rekor kırıp pike yapıyordu. O alacalı büyüleyici gözlerinin araba farı gibi olan parlaklığı kör edesi parmaklıkların en ama en uçlarında nirvanalarında zirvelerde pike rekorları kırıyordu. Thensy'in tersi korkulucak cinsten ölümcül türden bi pislikti. Dili her yönden sipsivri kepkeskindi. Hep tetikte vahşi ukalanın en ama en uçlarında diplerinde pike rekorları kırıyordu bu dönemde. Ve genelde bu dönemi çok uzun ve onun için eğlenceli keyifli çevresi içinse bıktırıcı usandırıcıydı ve çok uzun sürerdi.5 wahtisi bunu yeni tadacaklardı. Bu onlar için en zor dönemlerinden biri olucaktı nathan ve leopold için bile...

 Bu onlar için en zor dönemlerinden biri olucaktı nathan ve leopold için bile

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Thensy tüm tv kanallarındaydı. dehşetide çok ama çokmu çok konuşulacak cinstendi.ortamı savaş meydanından beter etmişti zaten sonrada o adamın canını çok mu çok fena korkunç ızdıraplı acılı beddua gibi bi ölümle aldı. adamdan geriye sadece bi kaç deri parçası bi kaç organ bi kaç kemik kılçık ve biraz kan kalmıştı.

tüm tv kanallarında tek o ve yaptığı şey konuşuluyordu. thensy'in gözleri normal parlıklığına insede hala gergindi. onu leopold'ü sakinleştirdi. diğerleride yardım ettilerdiysede en çok onun etkisi vardı. thensy, durgunca duş alayım ben. dedi. Leopold onun ellerini sımsıkı tuttu. dinlen artık. dedi. thensy ellerini su gibi geri çekip bileklerini kurtardı.

maussa durgunlaştı. yapma böyle bi be keşke o kurşun gibi satılsa parayla gülüşlerin,hani var ya o gülüşleri keşke satılsa parayla dedirten gülüşlerin böyleleşmese ya. dedi hem içinden hem dışından.

thensy gülümsedi durgunça ve buruk bi gülüşle maussa'cım iyiyim ben. merak etme beni. dedi bağdaşını brekdans eder gibi bi hareketle bozup ayaklandı. duşa girdi.

thensy'in korkunç ölümcil kanlı intikamı🩸🩸Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin