thensy'e bipolarım benim gelcem ya! dedi. gülümsedi. thensy gel gel sen, zaten bi oraya gelmedin. dedi yarı sinirli bi sesle. tüm kasları acıyacak kadar sıkılmış gerilmişti. maussa'ya peki cidden gelde çıtını bile çıkarmıyacaksın ve kaç dedim mi ardına bile bakmadan topuklayacaksan gel. dediysede son kısmının boşa gittiği açıktı. maussa hayatta bunu yapmadı yapmazdı. thensy çıt çıkarma derse çıkarmazdı ama beni bırak kaç derse bunu hayatta ölüp dirilse bile yapmazdı.
thensy planını elindeki kendi kanını yıkarken sertçe açıkladı onların yuvasına çomak sokup tam merkeze balıklama atlıyacaz. anladın mı yani %78-80 ölebilirim %22-20 ki bu en ama en iyi ihtimalle tutsak olurum.sen kesin tutsak olursun. onların işi benle, senle değil nasılsa. beni kurtarmaya sakın deyim bi kahramanlık yapma bu ölümümüze dahada güçlü neden olabilir. dedi. ama bunun boşa gittiğini biliyordu. maussa'nın aşkının arttığını hissedip görmek hiçte zor değildi. maussa saat kaçta dalıyoruz? deyince vazgeçtim. Tek Gıdam. sende ufaklıklara göz kulak olunaksın. dedi. maussa mesajı alıp defalarca inat ve ısrar etsede kabullenmek zorunda kaldı.
maussa eve giderken söylendi. uzunca bi süre. ama ne söylenme... uzun uzun derinleride döktü içini. aşkının filtresi kuralı yoktu.
onun inadınıda biliyordu. yerinde uslu usluda duramıyordu ki. thensy göz göre ölüme göre kollarını açıp atlıyordu bi kez daha. orası dahada büyüyen heklediği arı kozağının dev boyutuydu. içerini çaylaktan ustalara kadar fokur fokur hasım kaynıyordu ki, kısa zamanda heklediği kozaylada birleşti. yani burası çok fenaydı. kozalar birleştikte hasımlara taptaze güçlü bi kan akıyordu. herkes en küçük çaylaktan en büyük liderlere kadar örülmüş bu koza thensy'den nefret kin duyuyordu. yani geçende mucize sağ sağlim tek parça kurtulmuştu. 12li yardım etmişti. burasına tek girmek intiharımsıydı. ama thensy içinse çocuk oyuncağıydı tabi tek yada 12liliyle olursa. maussa yada ufaklıklar onun ayak bağıydı. onları koruyucam derken başı belaya düşüyordu her seferde. tekken yada 12liliyken bu sıkıntı yoktu. aksine eğleniyordu da...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
thensy'in korkunç ölümcil kanlı intikamı🩸🩸
Werewolfbi devam romanı olan bu romanda thensy ailesini 2 wahtis çocuğunu hasımlarından ateş afroditten şişe adamdan ve diğerlerin korumaya ufaklığını bitmemiş soğumamış intikamını almaya çalışır başı her zamanki gibi türlü maceralara belalara bulaşır mauss...