Thensy yorgundu arena oyunu sonrası 15 günü zar zor atlatmıştı ve rutine dönmeye var gücüyle çalışıyordu wahtisleriyle maussa ilgileniyordu gerçi 12li de vardı ama iyi ödev ve ders birikmişti sınavlar yaklaşıyordu. Tabi bu thensy için sıradandı. Sonra durgunlaştı. Kafası karman çormandı. Sınavlar çok yakındı ve zerre kadarhazır değildi. Thensy yutkundu. Odasında çalışmaya başlamak zorunda kaldı. Bundan pek memnun değilsede zorundaydı. Bi yandan bu akedemiyle boğuşurken bi yandanda hasımları ve arena ikilisiyle de uğreşıyordu. Thensy içini çekip buğulu camdaki Manolyaya ve Açelyaya baktı dalıp gitti. Maussa pat diye odaya girince yerinden sıçrasada sakince durgunca öyle duruyordu. Maussa kızardı ve heyecanla olayları anlattı. Thensy deliye söndü burnundan soluyordu. , ağızlarının payını arenadan almamışlara benziyor dedi. Maussa onu güç bela zar zor sakinleştirdi. Durum bununla sınırlı da değildi. Wahtisleri tehlikedelerdi. Thensy Logan soyundan geliyordu, yani güçlü bi kana sahipti, jess &; mileena ikilisinin oğluydu, bunun gururunu doyasıya çıkarıyordu. Ama gergindi de. Artık kafası patlıycak gibi olunca duvara kitabı fırlattı ve bu hiç hayra alamet değildi. Çok büyük bi patlama olacağının işaretiydi sadece. O bu haldeyken wahtisleriyse son derece de güçlü zeki ve saldırgandı. Kendilerini çok güzel koruyorlarsada çoktan fazlası gerekeceği bi dönemdeydiler. Tehlike adım adım onlara geliyordu. thensy'in öfkesi zaten başlı başına bi tehlikeydi. thensy öfkelendiğinde tam bi öldürücü (her anlamda ruhsal moralsal fiziki......) güçlü mayın saçaklı bi bomba oluyordu. ve genelde öfkesi dinlenen değil güçlenen bi öfke çeşidiydi. yani son derece tehlikeliydi bulaşmaması gerekilen bi öfkeydi onunki. bi de sevdiklerine ailesine maussa'ya ve çocuklara, ve kurduyla pocemonlarına gelirse, işte o zaman kombolu oluyordu. işte o zaman ölü taklidi bile pek bi iişe yaramazdı kurban için.
maussa onu sakinleştirmeyi sonunda başardı rekorunu kırmışlığının hissini yaşıyordu. çünkü bu öfkesinden thensy'in defalarca ölümle burun buruna geldiğini hatta ölür gibi baygınımsı bi bedene düşüp ellerinin açışılışınıda görmüştü sanki yine oraya geleceğini hissediyordu. ve korkuyordu. her anlamda hem kendi hem ailesi (tabi thensy'inda ailesi) hem wahtisleri için korkuyordu. buna wahtisleri hiç mi hiç hazır ve şahit değillerdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
thensy'in korkunç ölümcil kanlı intikamı🩸🩸
Werewolfbi devam romanı olan bu romanda thensy ailesini 2 wahtis çocuğunu hasımlarından ateş afroditten şişe adamdan ve diğerlerin korumaya ufaklığını bitmemiş soğumamış intikamını almaya çalışır başı her zamanki gibi türlü maceralara belalara bulaşır mauss...