Thensy'in bu keskin sipsivri eğlenceli bilmeceli tehlikeli tuzaklı labirentinde kaybolmakta,kaybolmamakta oldujça kolaydı. Thensy yutkunup ilerledi. Durum oldukça boka sarıyordu. Thensy'in aldığı parşömendeki yazılı şifre ve yazılan şeyler çok büyük bi tehlike anahtarıydı. Thensy'in herşeyi herkesi ve kendi büyük bi tehlikedeydi. Thensy'in uyanışı 2-3 dksını aldı. Ama uyanış, uyanıştır neticede. İlk iş olarsk arenayı bu dönemden kurtardı. Tam tamına 7 ayda arenayı kana doyurmuştu. Ki bu hiçte kolay değildi. Gecenin Oğlu için bile... İyi bi itman oldu bu thensy'e. Neler yapabileceğini gözlere şatafatlı bi şovla sokup namını da taptazeledi bir kez daha... Thensy'in bu parşömendeki olayları ertelemesi gereksede ertelemedi tabi. Kendini tehlikelere atarken aklı hep adrenalin ve saf kafeinle doluydu. Hava boşluğu bile yoktu. O derecede yani... Thensy saçlarını karıştırıp PlayStationnnın başına geçip oyun oynamaya çocukça bi hevesle daldı. Her zamanki her yaşta yaptığı gibi...
Thensy arada şaka mısın? Dedirtiyordu. PlayStationnnın başına geçip oyun oynamaya çocukça bi hevesle dalmak çok sınırları zorlayan bi delilikti daha güvende bile değildiş. Hasımları her an ümüğünü sıkmanın onu bi kaşık suda boğmanın derdindeyken nasıl güvende hissettiği ilginçti. Üstelik daha madde de kullanmamıştı içkili alkolli sek sret bi cold brew içmişti. Gerçi hem şat fondip yapmış hemde 4 demlik bitirmişti. Yani saf kafeinle midesini doldurmuş kuruyemiş yer gibi bunun yanında bi kase yepyeni toplanmış, taptaze Death Wish Coffee kahve çekirdeğini bitirmişti. Ve 4 bardakta Death Wish Coffee fondipledi 8 dakika sonraysa
Marka Kafein
TAFT Kahve 23164 mg
Ölüm Dilek Kahvesi 13179 mg
Siyah Uykusuzluk Kahvesi 17524 mg
Wodfee Kahve 13809 mg
Bunlardan 6-7 bardağı şatlayıp fondipleyipyudumladı oyun oynarken. Kahvelerden sonraysa enerji içiçlerine sardı 7 petşişe bitirdi. Oyun oynamaya da devam etti. Evdeki alkol rezevresinde saldırdıtabi. Maussa'da diğerleri de yuh be oğlum o mideyi merak ediyorum. Dedi. Bunu kendineresmen dedirtti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
thensy'in korkunç ölümcil kanlı intikamı🩸🩸
Werewolfbi devam romanı olan bu romanda thensy ailesini 2 wahtis çocuğunu hasımlarından ateş afroditten şişe adamdan ve diğerlerin korumaya ufaklığını bitmemiş soğumamış intikamını almaya çalışır başı her zamanki gibi türlü maceralara belalara bulaşır mauss...