maussa'nın deli aşk labirentinde bipolarının peşinde koşuşu 110Bölüm 129

3 1 0
                                    

evlere dağıldılar thensy saçlarını karıştırıp duşa girdi. maussa kendini odasına ordanda yatağına attı. yatakta onu üstünden. thensy jakuzisine yerleşti. içkisini baş ucuna kahvesini koymuş canlı yayın açmıştı.

tabi maussa anında canlı yayını açtı. thensy son derecede seksi ve ateşliydi, renkli mis kokulu köpükler ve ışıklar içindeydi. pürüsüz vücudu nefesleri keserken yürekte hoplatıyor çok tatlıca bi sohbet başlatmış soruları cevaplıyordu. maussa kızardı biraz ne soracağının listesini buldu. en çok aşka kapalılığı sitem yedirince, thensy duraksadı durgunlaştı. ben kesinlikle aşklı değilim, aşk ban göre değil. aşka açılırsam yine haber veririm. dedi durgunca. diğer keskin sorulardanda kaçmadı. maussa'da soru yağdırdı. konu her aşka geldiğinde thensy çok güzel kıvırıyordu. maussa içini çekti. ya kurban olduğum manolya. neden böyle zorsun? be ne var yani aşka açılsan sanki? tamam aşk çok tehlikeli bi kumar aman offf! Deyip yazdı. thensy yorumu okumasıyla kıs kıs kıkırdandı. bu benim doğal yapım kolay olamıyorum ben ya! dedi. maussa elinde sonunda açılıcaksın ve bi gün beliki çoluk çocuğa harbiden karışırız. diye yazdı. thensy yeterince çocuğum var. (gülüp işveli cilveli bi göz kırpışla)o işler çok zor ya. Ben + aşk çok iyi bi birleşim değil. o yüzden hiç o cesaretlik olmuyor ya. bana uymuyor bu! dedi. kıkırdandı durgunca.

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

maussa içini çekti.sen kapa kapa aşka kapılarıni çek sorlarını yak köprülerini, bende o surları yıkıp gemileri karadan yürütmezsem neyim! dedi. Durgundu katilime aşığım kafasındaydı. yatağından kalkıp duşa hazırladı kendini. canlı yayın ordamıycasına yüksek sesle çalıyordu. thensy içini döküp kendini takipçilerine ona anlatıyordu. aşk kısımları kıvırsada çok içten netti. arenada olacaklardan bahsederkende kahramancılık oynamıyordu. çok tatlıydı. içini çekişi o parayla satılası silah gülüşüyle yürekleri acımadan hoplatıp sesiyle kendine aşık/hayran ediyordu. maussa hay senin gülüşüne kurban manolya'm.o gülüşün parayla satılsa parayı gömer, üstüne kredi çekerim. deyip yazınca, thensy işveli cilveli bi kahkaha atıp böyle düşünenler yorumu likelayabilir mi? dedi. ve tatlı bi afallamışlıkla erkekli kızlı bu yoruma gibi yağdığını gördü. gülmeye başladı. buna gerek yok ya. servet sahibi olurmuşum lan bu arada. dedi. içini çekti. yorumlara yetişemeyince ne kaynatıyorsunuz anlayıp yetişemiyorum sizleri tek tek seviyorum öpüyorum. eh bi o satılası silah olan gülüşümle kapayımda, kredi çekmeyin. maussa'dan gözlerin silah be. yorumuna göz kırpıp bamm dedi. parmaklarını silah yapıp kafasını vurur gibi yapıp bam puff. deyip canlı yayını kapadı. nerden bilebilirdi ki bunun epeyce konuşulacağını. özelliklede o son kısmın gündeme oturacağını.

thensy'in korkunç ölümcil kanlı intikamı🩸🩸Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin