maussa'nın deli aşk labirentinde bipolarının peşinde koşuşu 98 Bölüm 117

4 0 0
                                    

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

thensy durgundu çocuklara sevdiklerine bişey çasktırmasada bi şeylerin ters gittiğini seziyordu

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

thensy durgundu çocuklara sevdiklerine bişey çasktırmasada bi şeylerin ters gittiğini seziyordu. karanlık geçmişi,mazisi bu tecrübeyi sezme yeteneğini ona bahşedip hediye etmişti. thensy 17lerindeyken abileriyle ağırlıkla torbacılık işlerinde tezgah başında yada küçük sokak kafes dövüşlerinde boy gösterirdi. sırf bu yüzden ondan daha iyi refleksli başka bi rakip yoktu. thensy marveldeki binlerce kahramanla dövüşmüş yeteneklerinin bi kısmını kendine kalıcı olarak emmişti. bu yüzden bu dövüşler onu güçlendirirken berbat halede getiriyordu ağır ağırdan bi zehir gibiydi. thensy hep tıssss tıslamasını diline yerleştirip meydan okurken genelde tıslardı. gözlerini değiştirip zehirliliğini en ön plana alaycı ukala mizahlı şovuyla atıp, alıp çıkarırdı. en favori hareketlerinden biri rakibini hayalet ruh çemberi hortumuna girdabına almaktı. çok vena bi işkenceydi bu, kurban için. thensy çok hızlı ve yetekliydi. soyunun sopunun en gurur kaynağıydı o. saldırmakta oldukça çok hevesli tehlikeli zehirli yetenekli ve kendine has bi tarzı vardı. gerçi her anlamda ve konuda kendine has bi tarzı vardı. o hep taklit edilir, edildikçede kabuk tarz değişirdi. çok sabit bi doğası yoktu. thensy ana geri döndüğünde bi silkelendi. eline alkollü filtre cold brew americano karışımı onun tariflerinden olan bi kahveyi elmastan yapılma dışı elmasla kaplanmış yani büyük termosunu aldı. biraz kafa dinlemek fena olmazdı. tabi işleri halledip parasını doldurduktan sonra bi karavan alıcaktı. o eski günlerdeki gibi yeniden karavanına kavuşacaktı. Laura'ya bakıp beni bi saniyeliğine bi, bırak sen beni ben alışığım dedi. aklıma abim geldikçe nefesi daralır çünkü bende kampa giderken onun üstünde uyuyordu.daraldıkça daraldı camı açtı ama en sonunda sağa sertçe çekip direksiyonu dövmeye başladı. çocuklardan sıyrılıp arabadan dışarı attı kendini. onlarla yumak uyumuştu tıpkı o kara lanet olası gündeki gibi. ben gitmeliyim dedi karanlığa öyle bi karıştı ki bulunması çok zordu. çocuklar battaniyeye sarılıydı.abisi gibiydi.sahildeydi tekti.o lanetli günü yaşıyordu ama bu kez abisinin yerindeydi onun gibiydi.çocuklarla çıkacakları kampı tasarlasada olmadı çocuklara,gözümün önüne egow abim gelir onu tamda bu şekilde onların yaşında kaybetmişti.abimi sizin yaşınızdayken kampa giderken kopardılar benden sizin gibi başımı ona dayar uyurdum özellikle başımı öpüp battaneye sarardı beni. üşümeme izin vermezdi. onu koruyamadım bana buruk bi gülüşle buruk baktı gözlerinin içi yaşam doluydu o gün feri söndü. sinirtir tir titredi.onu benden kopardılar ve ben bi halt yapamadım help me yardııım diye çığlıklar attım sonuş o öldü. Ben bense tek kaldım, herşeyi denedimabim benim yüzümden öldü, onun için hiç bişey yapamadım çocuklar. onların yaşındaydı dejavu bu.korkunç bi dejavu dedi.egow abisi abilerinin içinde en deli olanlardan biriydi. van kedisi gibi göz bebekleri iki farklı renkteydi. genelde gözlerinin parlaklığı araba farını andırıyordu. orta uzunluğundaki karman çorman taranarak şekil verdiği renk değiştirmeyi orta ayarda yapan kirli sakallı upuzun boylu six pegli kaslı seksi ateşli yakışıklı işveli cilveli flörtöz hazır cevap ukala zeki cool havalı yetenekli uyuz edici sinir bozucu bi inadı ve alaycılığı olan namlı yetenekli yakışıklı bi sokak serserisi, sokak çocuğu, işlerinde oldukça iyi bulaşılmaz biriydi. thensy ondanda diğerlerinden soyundan sopundan aldığı gibi oldukça şey alıp öğrenmişti ki onu kaybetmek onun nefesini kesen anlardan birisiydi. Thensy Soyunu Sopunu Yürekten Inanılmaz derecede seviyor onlarla gurur onur ve hayranlık duyuyordu. hemde hepsiyle tek tek gurur onur ve hayranlık duyuyordu. egow abisi her zaman onun gibi herşeyi alaya alan biriydi. o gün abileriyle kamp için karavana binmişti. egow abisine yumak olmuş uyuyordu. ama o buraya kadarmış anına kadar herşey çok mu çok tatlıydı. tıpkı sıradan bi ailenin kamp gezisine benziyordu. Thensy abilerine özenirdi hep. onlar gibi olmanın hayalini kurar isterdi, onlar onun idolleriydi. gerçi bu hiç mi hiç geçmedi.egow abisine benzemiştiysede bu olayı dejavulama hissi onu saldırgançlaştırıp ağlatsada neyseki çok büyük bi şey olmadı. çocuklar oldukça şanslıydı, onun gibi bi wahtis babaları olduğu için. thensy kendini iyi bi baba olarak görmesede, fenada değildi babalıkta... thensy o kadar durgunlaştı ki çocuklar o sakinleştiğinde onu sardılar.egow abisini görür gibi olunca kalbi güm gümledi. ama bunun çok geçmeden bi ruh halisinasyonu anladığı gibi saldı kendini.

thensy'in korkunç ölümcil kanlı intikamı🩸🩸Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin