maussa'nın deli aşk labirentinde bipolarının peşinde koşuşu 168 Bölüm 178

5 0 0
                                    

thensy'in sesi donuğun durgunluğundan ateşin en uçlarına kadar saniyeler içinde çıktı. Karşısındakilerin aklını zihnini bulandırdı. Thensy'in dahada köklü meydanlar okuyucağının siyallerini veriyordu. Abileri epeyce korkar gibi bakıştılar thensy köpüren bi lav havai fişeğiydi. Soyunun en tehlikeli en meydan okuyucu en en zır delisi en cesur manyağıydı. Şerrinden korkulur, dostluğunaysa aşık olunur cinstendi. Ve şimdi şerrini bi kaç kişi ki en çokta casandıra yaşıyacaktı. Maussa ve onun abilerinin korktuğuda bunun bu bilinçli bilinçsiz delilerdendi. Casandra'nın suyu oldukça fena fokur fokur kaynıyordu. Victorya'da Assula'da oldukça kaşınıyorlardı. Tabi bunlar kızlardandı. Erkeklerden de oldukça çok vardı. onu kışkırttıkça kışkırtıyorlardı. Ama bu kızgın yağa buz atmaktan yada kuru buza elini vücudunu sokmaktan yada intihardan farksızdı onu kışkırtıp, ona bulaşıp, kaşınıp, şaşını zorlayıp aranması son derecede ölümcüldü. Heleelki bunu ona racon ayar keserek yapmak... işte o düpedüz intihardı. O kurrban kezzaba balıklama dalsa yine kurtulma şansı olurdu. Ve abilerini korkutan tamda bu bi kaç kozanın diplerindekilere bulaşıcak olmasıydı. Çocuklar'ın hiç biri buna izin vermeyeceklerde olsa thensy kafaya koymuştu bunu. Kozaya kızgın şiş sokacaktı. Thensy'in tepesi atık olmasada her an atış abileri ve kuzenleri biliyorlardı.

maussa akşam vakti thensy'le aşkı konuşunca bu video'daki burak bulutun Sence Aşk Nedir? Sözlerini duydu (son videoyu özellikle izleyin canlar) maussa'nın hem duymayı istediği hemde 12den tutturduğu beklediği, cevaptı. Thensy'in aşka açılmasa da, aşkın hissini görmesi hoşuna çok u çok gitmişti. Aşkı gördüğünü hissetmekte tabi ay bi keyifti onun için. Kahveleri yeniledi. Thensy2in elini tutsada aşka kapalı olduğunu ona sevgisinden izin verdiğini gördü o alacalı parlak büyüleyici misket boncuk güzel gözlerde. Maussa içten durgunlaşsada dıştan tepkisizdi buna karşı tabi. Thensy hadi bi şeyler yiyelim ne dersin kurt gibi acıkmışım ya. dedi. Ve güldü. Maussa'nın aç olmadığı belliydi. Teklifi kabul ediceği gibi. Sen istersen bi şeyler içersin ben yerken, illa yemek yiyicen diye bi zorunluluk yok. Dedi thensy gülerek. Maussa durgunca kabul etti bu teklifi. İçi acıyo gibiydi ona bi kere bile sevgilim! demenişti. Demiyordu işte... ama onun dışında kimseye bunu, sevgilimi demiyor, söylemiyordu. Çok u çok yakışıklı flörtöz seksi baştan yoldan raydan saptırıp çıkarıcı olsa da, bunu yapıp kimsenin duygularıyla oynamıyordu. Gelde hayra aşık olmaydı yani... yani ona hayran yada aşık olmaya neden arayna oldukça güzel bi nedendi. Thensy alacalı saçlarını geri topladı. İçini çekip ileriedi. Cafenin ağacında yarasa gibi asılıp yere geri indi. Çocuksu seksi tatlı salam içten samimi bi gülüşle. Bembeyz dişleri görünüyordu. Beliydi maussa'nın yanınında olmayı çten seviyordu ama aşka kilitliydi. Thensy saçlarını karıştırdı. Lavaboya gidip saçlarımı şekillendip gelcem yanına. Dedi. Ve kaybboldu. Canı sıkkınlaştı, saçlarını güzelce bi şekillendirdi.

 Canı sıkkınlaştı, saçlarını güzelce bi şekillendirdi

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
thensy'in korkunç ölümcil kanlı intikamı🩸🩸Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin