thensy yine yapmıştı yapacağını tüm gece eğlendikten sonra köşesine çekilip oturmuştu. Maussa sarhoş etti kendini. Thensy bunu leopold'den duydu afalladı nedenini sormadı bile. Tamam tamam, ayıltırım ben onu şimdi. Dedi. Maussa sevgili misiniz? Sorusuna bayılmıştı. Belli ki birileri onları yakıştırıyordu onun gibi. Ama aşka kilitli thensy kilidini gevşetmiyordu bile... maussa sonunda sarhoşta oldu. ama zil zurnada değildi 5 altı kadeh votka içmişti sadece... gerçi doldurulmuştu biraz da kendini doldurmuştu. Yakın tayfayı toplamıştı. Thensy onu tom'dan emanet aldı. Ve onu, maussa'nın odasına koluna girip taşıdı ve onu oturttu. Yutkunup omuz silkinip iç çekti. Maussa'yı ayıltıp kim seni bu kadar doldurdu. Dedi. Yorgun ve meraklıbi sesle. Maussa amanda. dedi. Tamda tahmin ettiğim gibi! dedi. Thensy durgunlaşıp yılgın bi sesle sana ne dedi? Ne söyledi de sarhoş ölücek kadar doldun? Dedi. Maussa sustu artık gözlerine teslim etmişti konuşmayı. Thensy oldukça iyi bi göz okuyucuydu. Amanda son derecede maussa'yı thensy konusunda kıskanıyordu. Sürekli yan yanalardı nerdeyse thensy maussa. Ama thensy aşka kilitliyim diye dayatıp aşka direniyordu. Ve çok kararlıydı, aynı maussa'nın onun bu inadını kilidini açmaya açtığı gibi... thensy'in çok mu çok fazla kız erken arkadaşı vardı oldukça sosyal ve aktifti. Bu enerjikliği bile tatlıydı. ( Thensy yine yapacağını yapmış, bütün gece eğlendikten sonra köşesine oturmuştu. Maussa kendini sarhoş etti. Thensy bunu Leopold'dan duydu ve şaşkına döndü ve nedenini sormadı bile. Tamam, tamam, şimdi onu ayıltacağım. Söyledi. Maussa'yı seviyor musun? Sorusunu sevdi. Görünüşe göre birileri onları ona benzetiyordu. Ama aşka kilitlenmiş olan Thensy, kilidini bile çözmüyordu... Maussa sonunda sarhoş oldu. Ama önemli bir şey değildi, sadece 5 ya da 6 bardak votka içmişti... Doldurulmuş olmasına rağmen, kendini de biraz doldurdu. Yakın ekibi topladı. Thensy onu Tom'dan aldı. Ve onu kolunda Maussa'nın odasına taşıdı ve oturttu. Yutkundu, omuz silkti ve içini çekti. Maussa'yı kim uyandırdı ve seni bu kadar doldurdu? Söyledi. Yorgun ve meraklı bir sesle. Maussa amanda. Söyledi. Tam da tahmin ettiğim gibi! Söyledi. Thensy durdu ve sinirli bir sesle sana ne dedi? Seni sarhoş eden ne dedi? Söyledi. Maussa sessiz kaldı ve gözlerinin konuşmasına izin verdi. Thensy oldukça iyi bir göz okuyucuydu. Amanda, Maussa'yı Thensy konusunda son derece kıskanıyordu. Her zaman yan yanaydılar, neredeyse Thensy Maussa gibi. Ama thensy, aşka kilitlendiği konusunda ısrar ederek aşka direniyordu. Ve çok kararlıydı, tıpkı Maussa'nın inatçılığını ortaya çıkarması gibi... Thensy'nin bir sürü kız arkadaşı vardı, çok sosyal ve aktifti. Enerjisi bile tatlıydı.)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
thensy'in korkunç ölümcil kanlı intikamı🩸🩸
Werewolfbi devam romanı olan bu romanda thensy ailesini 2 wahtis çocuğunu hasımlarından ateş afroditten şişe adamdan ve diğerlerin korumaya ufaklığını bitmemiş soğumamış intikamını almaya çalışır başı her zamanki gibi türlü maceralara belalara bulaşır mauss...