nathan, Leopold,kuraysen, laura ve Eteaq onu ansalarda onun bu derecede bayılacak kadar onu sevmesini çözemiyorlardı. arturen'in gözlerindeki heyecan hayranlık en az onlar kadardı. ama günlerce uyumamıştı. thensy'ide uyutmuyordu. sürekli ışıkla oynayıp çalışıyordu.arturen'nin uykusuzluğunu dizginlemesi gerekiyordu. ama başarabildiği söylenemezdi.
Thensy turnuvalara hazırdı. O fırtına gibi yani her zamanki gibi turnuvalarda şimşekli fırtına gibi esecekti. Gerçi daha fırtına gibi esmeden en gözdeydi. Level up lar arttıkça arttı ve bu oldukça sıklaştı. Thensy buna bayılıyor bundan keyfin doruklarını çıkarıyordu. Bu halide apaçık meydandaydı. Canlı yayınlarda bile seviye yukarı yaşıyabilir bi haldeydi. Ailesi sevdikleri wahtizleri maussa kuzenleri abileri kemik fanları normal fanları hayranları onunla daha oyunlar turnuvalar başlamadan gurur onur duyup onunla kabarıyorlardı. Thensy yine yayınlarında tek bi mesajı okumadan geçmezken gelen övgülere cevapsızlık yapmıyor tek tek okuyup mesajda atarak cevap veriyordu. Durmadan gerginliklerini içini kusmamayada çalışmıyordu. Sadece o yanını oldukça az gösteriyordu. Onuda kendinden çok karşısındakiler için yapıyordu. Yine canlı yayın açıp hayranlarıyla konuşurken istemsiz dönüşümler krizleri tuttu hassiktir dedi. Durgundu. Teni buz gibiydi. Bu dönüşümler onun kanını akıtıyordu. Sarkısını yeniledi. Dövmesi uzun zamandır olmadığı kadar parlaktı. Bu onu gülümsetip dahada durgunşaştırdı. Esnedi biraz. Kendine ekstra şat çift kafeinli kahveden espressolu amerikanolu risretto cold brew yaptı. Ukalalığını konuşturmada en önlerdeydi. Turnuva döneminde dahada bi ukalalaşıyordu. Yine yaptı yapacağını ve en öndeki o her zaman ki, yerine usulca iyice bi yerleşti yastığını çıkarıp yastığa kafasını gömdü.
thensy çok tehlikeli ve eğlenceliydi. uykusunu bi türlü alamadı yastık getirip kafasını gömüşü çok tatlı aşık ediciyken geçmişinin izleri mazisi de bi o kadar korkunç tüyler ürperticiydi. maussa ona dalıp içi gidik erimiş halde daltı pusulası sadece onu gösteriyordu. beni pusulan göster miyor desede şaşmış o pusulan diyordu. onun saçlarını okşadı. onun o parayla satılası kurşun gülüşüne eriyip okşamaya devam etti. güya içinden ulan, bi insanın saçının her teli böyle ayrı güzel kokar mı be? şu teninin kokusuna tuzuna bak be! Allah'sız, pusulası şaşkın kendine dönmüş pusulalı nolucak ya. içim eriyo, içim gidiy sana. sana da işte aşka bi açılsan varya elalem o anda aklımı arasın. tabi bulabilirler mi tartışılır. kalpten giderim. dedi. buna uyandığında, bunu dillendirdi. hassiktir be! desede artık çok geçti. thensy kıkırdıyordu. o da ohlayıp kıkırdamaya başladı. thensy kız o kadar da korkma cano. hemen de terk edecek değilim ya. sadece sıkma deyip göz kırptı. sonrada akşam bi şeyler yeriz. dedi. maussa ohladı sakinleşip tamam saat kaçta? dedi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
thensy'in korkunç ölümcil kanlı intikamı🩸🩸
Werewolfbi devam romanı olan bu romanda thensy ailesini 2 wahtis çocuğunu hasımlarından ateş afroditten şişe adamdan ve diğerlerin korumaya ufaklığını bitmemiş soğumamış intikamını almaya çalışır başı her zamanki gibi türlü maceralara belalara bulaşır mauss...