maussa'nın deli aşk labirentinde bipolarının peşinde koşuşu 53 Bölüm 72

3 1 0
                                    

Eteaq Thensy'in son wahtis çocuğuydu. Son derecede Thensy'e benziyordu. Thensy'in wahtis çocuklarının ona çok ama çok benzemesi aşka kapalılığından manidardı. Thensy yutkundu. Thensy'in günü çok yoğundu. Yutkundu biraz uyumalıydı ama o, o deliliğiyle içki ve kahve fıçısına döndü. Gecenin köründe eve döndü. Maussa durgunca ve usulca onu izledi.o gülüşü satılsa parayla var ya. Deyip içini çekti. Thensy onun rüyalarını süslüyordu her gece o diye hayaller kuruyordu. Bazen uyumakta bile zorlanıyordu. Oysa Thensy'in böyle bişeyi yoktu. Gayet mışıl mışıl horul horul uyuyordu. Maussa durgunca ona dalıp gitti. Thensy'in yine kaşları ve dudağı patlamış gözleri hafif pudra moruydu. Ve yine ama yine başı dertte ve belanın en dip cehennemindeydi. Ve buna kıkır kıkır kıpırdıyordu. O alacalı darmadağın karmaşık karman çorman yumuşak canlı saçlarını rüsgar savurup şekillendirip havalandırıyor onun teninin o yopyoğun kahvemsi manolyamsı denizimsi yağmur kokusunu uçuruyordu etrafa. Thensy'in her hali çok cool, havalı,ateşli,içten,tatlı,şeker,şirin,yakışıklı,çekici,seksi,deli dolu,karizmatik,samimi, iç eriten, iç gittiren.... ve büyüleyiciydi. Bunun farkındaydı ve bunu kullanıyordu arada sırada bilerek ama genelde bilerek kullandığı da söylenemezdi.İşvesi cilvesi nazı niyazı flörtözlüğü çok meşhurdu. Maussa ona yanık vurgundu. Onun gülüşüne bile eriyip ölüp bitiyordu. Onun akedemi ödevlerini bile halletmiş limanı tam onluk hazırlamıştı. Thensy'in keyfi yerindeydi, heleki gemiyi görünce iyice bi keyiflenip aklımı okudun kız. Dedi. Gözlerinin içi gülüp parlıyordu,Az önce dayak yememişte film setinden fırlayıp gelmişti sanki...

ertesi sabah maussa thensy'e bi bomba yaptırdı fişekliydi içi çikolata hediye gül manolya ve kahveçiçeği yapraklarıyla şiirlerle doluydu.

thensy'in korkunç ölümcil kanlı intikamı🩸🩸Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin