ve bunun için çocuğu korumaya bi tık daha istekliydi. Ama thensy' nerden bilebilirdi ki birden bire daha da işlerin zorlaşacağını. Çocuk ona öyle bi bakıyordu ki, thensy köprünün halatının en sonunda eline tuttuğu halattan onu tutmak için 6 kez geri sallandı.
Tabi bunun elbette bi dönüşü olacaktı. Çocuğun ona hayran ve masum bakışları derinleşti. Artık thensy onun için idollü bi süper kahramandı. Oysa o zaman sadece sözünü tutuyordu. Olayın bakış açıları farklıydı. Thensy hayran kasmıyordu. Olaydan kopmuştu. Bunun görülüp görülmediği bile değildi. Bunu gözede sokmuyordu. Çocuğa dönüp iyimisin. dedi. Sesi oldukça keskin soğuk ama içtendi. Çocuğun titreyişini süzdü. Çocuğun ağlamaklı yüzünü kimse kameraya çekemeden göğsüne bastırdı. Sesinin duyulmasına ağlamasının korkuşukluğunu kameralanmasına izin vermedi. O kadar sert ve içtendi ki diğerleri gibi değildi. O bambaşkaydı. Thensy'in durgunca çocuğu kucaklayışı çok hoştu. Umursamazlığı göz alıcıydı.
Thensy çocuğun gözlerine dalıp gitti. Çocuk tir tir titriyordu. Ağlamasını bastırmaya çalıştıkça ağlıyordu. Thensy durgunca wahtislerimden olacaksan bastırma bırak ne derse desin siktirsinler! Dedi. Çocuk afalladı. Gözlerindeki yerinin arttığını thensy durgunca izledi. Yaasoo içindeki ne varsa saldı o anda. Thensy hah şöyle lan. Dedi. Sevecen ve samimiydi. yaasoo ve yirou tanava siz ikinizi tanıyorum diyebilirim siz şu meşhur tek yumurta ikizleri değil misiniz? Dedi thensy. Çocuk başıyla onayladı. Peki, burdan ölmezsek ve çocuklarla ikizinde kabul ederlerse belki bakarız mit vermiyorum bak. Baştn dedim belki bakarız diye. Dedi. Yaasoo'yun hayranlığının artışı kameralara dahada net piksel piksel yansıyordu. Ağlıyordu. Suşarken, gözlerinde helal olsun! Vardı. Thensy sırıttı, gülümsedi. Bak baştan diyip, ne sandığın gibi iyi melek abi ne de o şekil bi babayım. Ben bu konuda, en ama en dip kuytu köşe yanlışım. Dedi. Sesi içten samimi alycı ve durgundu. Omuz silkinip gözlerini devirdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
thensy'in korkunç ölümcil kanlı intikamı🩸🩸
Hombres Lobobi devam romanı olan bu romanda thensy ailesini 2 wahtis çocuğunu hasımlarından ateş afroditten şişe adamdan ve diğerlerin korumaya ufaklığını bitmemiş soğumamış intikamını almaya çalışır başı her zamanki gibi türlü maceralara belalara bulaşır mauss...