Merhabalar, yeni kurguma hoş geldiniz.
Umarım beğenirsiniz, beğenirseniz eğer oylarınızı ve yorumlarınızı eksik etmeyin.
Başla tarihlerinizi alabilir miyim? 👉
Elimde tuttuğum eyeliner ile göz kapaklarıma kusursuz bir çizik attım, son olarak ise dudağıma kırmızı bir ruj sürdüm.
"Ayperi arkadaşların kapıda bekliyor!" Diye seslenen anneme cevap vermedim, biraz bekletsem sorun olmazdı.
Hemen boynuma iki fıs parfüm sıktım ve kızıl saçlarımı tepeden at kuyruğu yaptım. Gayet şık olmuştum.
"Hadisene Ayperi!" Diyerek içeri girdi annem, kaşlarımı çattım."Anne kapıyı çalman gerekiyordu! Birde bize bağırıyorsun!" Diye söylendim, annem kahverengi gözlerini devirdi.
"Söylenmeyi bırak, arkadaşların aşağıda meyve verdi." Dedi
"Tamam geldim işte." Dedim, koluma deriden oluşan çantamıda taktım ve aşağıya indim. Caner ve Beyza yine kavga ediyorlardı.
"Saçmalama Caner! O partide sabaha kadar duracağız, Ayperi'de öyle diyecek bak gör!" Diyordu. Caner ise Beyza'nın kafasına yavaşça vurarak, "Kızım senin kafa algılamıyor mu? Resmen oraya sahte kimlikle gireceğiz! Sabaha kadar anlarlar!" Dedi. Yanlarına yaklaştım ve Caner'e ters bir bakış attım.
"Biraz daha bağırın isterseniz, tüm ailem duysun dimi?" Dedim tehdit içeren ses tonumla. Caner omuz silkti.
"Şuna bir şey de Ayperi, sabaha ladar kalmak istiyormuş!"
"Kalırız tabii." Dedim sakince, Beyza zaferle Caner'e dönerken Caner bana hayretle bakıyordu.
"Yahu manyak karılar! Sahte kimlik sahte! Biz daha on yediyiz yahu!" Diye söylendi, Beyza ve ben kıkırdarken annem yanımıza gelmişti.
"Hadi Allah'a emanet yavrularım, çok geçe kalmayın." Dedi özellikle Beyza'ya bakarak, Beyza masum bir tavır takındı.
"Aysel teyze aşk olsun! Ben hiç öyle şey yapar mıyım?" Dedi. Annem ona imalı bir bakış attığın da ise sırıttı. "Tabii yaparım!" Diyr mırıldandı.
"Neyse anne biz gidiyoruz, motoru kullanacağım." Dediğimde annem endişelendi.
"Kızım araban var koskoca! Onunla gitsene!" Dedi.
"Yok annem, sen hiç merak etme ben diklatliyim." Dediğimde Caner arkadan 'hıı' gibi bir ses çıkarttı, oraya dönmesem de Beyza'nın ona vurduğunu çıkan 'şak' sesinden anlamıştım. Babam bir motor kazasında vefat ettiği için annem çok korkuyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
VAMPİR ÇIĞLIĞI
VampireBU KURGUDA BOLCA VAMPİR BULUNMAKTADIR!! Bilincim yavaş yavaş açılırken beraberindr korkunç bir baş ağrısıda getirmişti. Göz kapaklarımı zorlukla kaldırarak etrafa baktım, hava henüz aydınlanmamıştı. Göz ucuyla saate baktığım da beşe gelmek izere old...