Merhabalaaar!
Bölümün kısalığı için özür dilerim canlarım.
Büyük bir gerinmeyle gözlerimi açtığım da Zamir hâlâ uyuyordu, kolum onun göğsündeydi ve bacağımda bacağındaydı, o ise elini karnımın üzerine atmıştı. Gözlerim aşağıya kaydığın da gözlerim belerdi ve çığlığı bastım. Zamir çığlığımla aniden yatakta doğrulduğun da daha da yüksek çığlığımla birlikte irkilerek gözlerini açtı, yataktan kalkması ve odayı kontrol etmesi saniyelerini almıştı, hemde çıplakken!
"Ne bağırıyorsun? Neredeler?" Gözlerimi tavana dikmiş ağzım açık öylece duruyorken Zamir'in sessiz ama sesli küfürünü işittim, havlusunu taktığını göz ucuyla gördüğüm de ona baktım.
"Sen ne hakla yanıma çıplak yatıyorsun? Sapık," sesim utançtan kısık çıksada yine de öfkeli olduğum barizdi, Zamir'in kahkahası tüm odayı doldururken ona çatık kaşlarımla bakmaya devam ettim.
"Birde gülüyorsun Zamir!"
"Ne var bunda? Ben senin kocanım yavrum," son kelimesiyle kaşlarımın gevşediğini hissettim, ama yine de ona ters ters bakmayı sürdürdüm. Sonra da yataktan kalktım ve banyoya girdim, aynda kendime baktığım da kıpkırmızı olduğumu görerek kendime sövdüm, at kuyruğu yaptığım kızıl saçlarım darmadağın durduğu için onları açtım ve elime bir tarak alarak onları güzelce taradım, son olarak da lavaboda işimi hâllettim ve çıktım, Zamir odada olmadığı için üzerimi rahatça giyinmeye başladım.
Ama ben tam iç çamaşırlarımla kalmışkrn Zamir odaya girdi, çığlık attım tekrar.
"Kapa gözlerini! Çık dışarı! Bakma!" Sesim öyle çok çıkmıştı ki, Zamir dediklerimi takmadan vücudumu süzdü, utançla dolabın kapağını açtım ve arkasına saklanarak kafamı yandan sarkıttım.
"Pis sapık! Sakın bana dokunayım deme, yemin ederim taciz ediyor diye bağırırım!" Utançtan ne kadar çok saçmalasam da Zamir beni dinliyordu, dudağının kenarında bir sırıtma belirdi.
"Birde sırıtıyorsun ya, çık dışarı," diyerek kapıyı gösterdiğim de o benim aksime hemen yanıma gelerek arkasına saklandığım dolabı kapadı. Dudaklarımı aralamıştım ama o eliyle engel oldu.
"Kocanım ben senin, istediğim zaman bakarım." Söylediği şeye alayla kahkaha attım.
"Sen öyle san Zamir Bey, kocamsın diye her yerimi görecek değilsin!" Dedim dişlerimin arasından, Zamir vücuduma bir kez daha baktı.
"Yarısını gördü-" attığım sert tokatla lafı yarıda kaldı, oh, içimin yağları eridi!
Ben bana bağıracak sanırkren Zamir kahkaha attı.
"Karıcığım ne kadar vahşisin sen öyle,"
Yok, bu adama bir şey olmuş. Bozulmuş bu adam!
"Ne saçmalıyorsun sen be?! Çık odadan da giyineyim," bu sefer itiraz etmeden odadan çıktığın da derin bir nefes alarak hemen giyindim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
VAMPİR ÇIĞLIĞI
VampireBU KURGUDA BOLCA VAMPİR BULUNMAKTADIR!! Bilincim yavaş yavaş açılırken beraberindr korkunç bir baş ağrısıda getirmişti. Göz kapaklarımı zorlukla kaldırarak etrafa baktım, hava henüz aydınlanmamıştı. Göz ucuyla saate baktığım da beşe gelmek izere old...