Başlamadan önce küçük bir açıklama yapmak istiyorum. Geçen bölüm Canan'ı suçlamışsınız ancak olay sizin sandığınız gibi değil. Evet Canan, Faruk'un aşkının farkında değil çünkü çocukluktan beri beraberler, Canan farkında olmadan sürekli duygularını, düşüncelerini bastırdı. Ve diğer yandan da Faruk sürekli olarak bunun yanlış olduğunu kendine hatırlatıp bu durumdan utanırken, hiçbir zaman Canan'a duygularını belli etmedi. Duygularının belli olacağı durumlardan da bilhassa kaçtı.
Şimdi devam edelim. İyi okumalar..
2 Hafta Sonra
Derin bir nefes alarak boğazını temizleyen Canan, başından beri sessizlikle yemek yenen masada dikkatleri üstüne çekmişti." Ben yakın bir zamanda tayinimi vermek istiyorum."
" NE?" Şaşkın bir şekilde Canan'a dönen Serhat endişeyle bakıyordu kız kardeşinin gözlerine.
" Duydun işte abi. Gitmek istiyorum buradan." Bunu derken elinde olmadan tam karşısında oturan ve gözlerinin içine bakan adama bakarak söylüyordu.
Yutkunarak Canan'dan bakışlarını çeken Faruk sessiz bir şekilde önündeki yemekle uğraşırken herhangi bir tepki vermeden abi kardeşin tartışmalarını dinliyordu.
" Ne demek gidiyorum ya? Hamilesin kızım sen? Bilmediğin, düzeninin olmadığı yerde ne yapacaksın ki?"
" Yaparım bir şekilde. Zaten öğretmenim ben. Bu sene olmasa bile seneye yine gitmek zorunda kalırım."
" Faruk? Sen de bir şey desene." Faruk itiraz etmek için dudaklarını araladığı sırada Canan ondan önce davranarak hızla konuştu.
" Kimseye sormuyorum. Haber veriyorum." Derin bir nefes alarak başını sallayan Faruk boğazını temizleyerek kısık sesiyle konuştu.
" Beni ilgilendirmez. Kendi hayatı. İstediği zaman istediği yere gidebilir."
" Bana bakın, ikinizi de döverim. Ne geçti sizin aranızda?" Faruk sakince Serhat'a bakarken Cana elinde olmadan panik yapmış ve tedirgin bir şekilde konuşmuştu.
" Bir şey geçmedi abi. Ne geçebilir aramızda sence?" İki haftadır Faruk eve gelmekten, Canan ile bir araya girmekten özellikle kaçınırken Canan da Faruk geldiği zamanlar ortadan kayboluyordu. Serhat da bunu gayet farkındaydı ancak ikisi de bir şey demeden sormak istemiyordu ama bu son nokta olmuştu.
Resmen çocukluklarından bu yana sürekli beraber olan ve biri nereye gitse diğeri de peşinden giderken, şimdi ise Canan gideceğim diyordu ve Faruk beni ilgilendirmez diyordu.
" Bir süre kafanı topla. Seç bir yer git tatilini yap gel. Ama o çocuk doğup büyüyene kadar bir yere gidemezsin."
" Gayette giderim abi, engel mi olacaksın?" Serhat şok olmuş bir şekilde kız kardeşine bakarken olayın büyüyüp istenmeyen sonuçlara gideceğini fark eden Ozan hızla araya girerek konuştu.
" Sakin olur musunuz önce. Serhat bu hayat Canan ablanın ve istediği yere gidebilir, bunda özgür. Fakat Canan abla, Serhat senin kötülüğünü değil aksine iyiliğini istiyor. Birkaç ay önce bir ayrılık yaşadın ve daha doğmamış bir bebeğin var. Tek başına elbette zorlanırsın ve Serhat seni o zorluklarda yalnız bırakmak istemiyor." Ozan'ın uzun uzun açıklama yapmasından sonra Canan bir şey demeden abisine bakarkan Serhat ise önce masadan kalkmış daha sonra ise mutfaktan çıkmıştı.
" Afiyet olsun size." Serhat'ın ardından Canan ve Faruk'a bakan Ozan ayağa kalkarak küçük bir açıklama yaparak Serhat'ın peşinden ilerlemişti.
" Ben Serhat'a bakayım. Meleğim sende doyduysan hadi odana geçip resim çiz biraz." Küçük kızın kendisini onaylaması ile mutfaktan çıkan Ozan bahçeye bir bakış atmış ancak Serhat'ı orada göremeyince odalarına ilerlemişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Reis -Gay
Genel KurguÜlkücü reis Serhat ve tüm zorluklara rağmen ayakta kalmayı başarıp kardeşine bakan Ozan...