Not

45.8K 993 279
                                    

Bu konuyu ilk ve son defa açıp kapatacağım. Öncelikle bölümü yazmaya başlıyorum, yakın zamanda gelecek merak etmeyin bu bir.

İkincisi, Serhat'ın boy konusuna çok takıldınız. Bari 1.80 olsaydı, bu kadat kısa olmasın, hatta ben 1.70 boyundaki birine seme demem demişler. Eğer böyle diyecekseniz lütfen hemen kitabı bırakın.

Sanki hayatınızda hiç kısa insan yokmuş gibi, hatta ve hatta içlerinizde kısa olanlar yokmuş gibi gelip burada bulduğum kişinin boyuna laf atmayı kesin.

Ben bu notu atıp daha sonra boyu değiştirmeyi planlıyorduk fakat Hilal, neden bunu taktığımı söyledi ve doğru söylüyor. Ben neden takıyorum ki? Beğenmiyorsanız kitaptan çıkmak ve kitabı kütüphaneden silmek çokta zor olmamalı.

Burada insanları yönelimlerine saygı duyun, kimse eşcinsel olmayı seçmiyor gibi şeyler söylüyorsunuz ancak insanları dış görünüşlerine göre yargılıyorsunuz ki bu resmen kendinizle çelişmem oluyor.

Ve biz burada kitap karakterlerini seçerken ya kendi oluşturduğumuz kitap karakterine göre birini buluyoruz ya da daha önceden bulduğumuz birini kitap karakterine yansıtıyoruz.

Serhat'a karakterini kitaba yazarken Cihangir Ceyhan'ı baz aldım ve onun görünüşünden pek dışarı çıkmadım, ki adamın da gerçek boyu 1.70 civarı bir şey zaten. Yani hepinizin adama dibi düşerken ve normalde boyunu hiç mi hiç sorun etmezken benim koyduğum karakterin boyuna karşı laf söylemeniz hiçi gülünç duruma düşürmüyor değil.

Serhat'ın boyunu değiştirmeyeceğim aynı kalacak, 1.70 boyunda bir seme olacak. Eğer 1.70 boyundaki birine seme demeyecek olanlar varsa siz kendinize birini bulurken 1.90-2.00'lik birini bulun.

Bu zaman kadar da kimseye karşın sert olmadım, her zaman size karşı olabildiğince iyi olmaya çalıştım ama bir kez daha boy konusuna laf söylenirse.. söylenmesin.

Reis -GayHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin