အခန်း(၁၅)

147 3 0
                                    

အခန်း(၁၅)

"ဇိတံမေ  အောင်ပြီ
ဇိတံမေ  အောင်ပြီ
ဇိတံမေ အောင်ပြီဟေ့"


ကားလေးက ပုပ္ပါးမှပုဂံသို့တရိပ်ရိပ်ပြေးနေလေသည်။ နှစ်ယောက်သားအတွေးကိုယ်စီဖြင့်ငြိမ်သက်လာကြသောကြောင့် တစ်ဦးကိုတစ်ဦးစကားမဆိုမိ...

ပုဂံမြို့အဝင်ရောက်ခါနီးမှ စွမ်းထက်က ....

"ပါစီ...မင်းငါဘာလို့ငြိမ်နေလဲမမေးတော့ဘူးလား"

သူမသိ၍မဟုတ်သိသည်...  စွမ်းထက်ကအနည်းငယ်ထူးခြားသည်ဟုဆိုရမည်...ဒီကောင် စိတ်တွေလေးလံလာလျှင် မကြာခင်ပြဿနာမုချတက်တတ်သည်... ခဏခဏဆိုတော့မယုံ၍မရတော့...

" မင်းစိတ်တွေလေးနေပြန်ပြီလား... "

"....."

"ဟေ့ရောင်ငစွမ်း...ကားမောင်းနေတာငါပါဟ မင်းကလည်း ငိုင်လိုက်တာ အသေကောင်ကျနေတာပဲ"

"မင်းသရပါနဲ့ တွဲလိုက်ပြီမဟုတ်လား... စောသေးတယ်လေကွာ ဟူး"

စွမ်းထက်ကလေပူတွေမှုတ်ထုတ်လိုက်ရင်းညည်းညူလိုက်လေသည်။

"ဟ  မင်းပဲ ကြိုက်ရင်ဝိုက်ဆို...အမျိုးမျိုး..."

"ကျွတ်... မင်းကမြန်လွန်းတယ်လေကွာ ငါက ၃လလောက်အချိန်ယူ ၊ မာမားအရိပ်အကဲကြည့်ရင်းဖြည်းဖြည်းချင်း နားသွင်းစေချင်တာ အခုဟာက မင်းကွာ... _ီး တွေဖြစ်ကုန်တော့မှာပဲ ...ဟူး.... ငါ့စိတ်တွေစောက်ရမ်းလေးနေတယ်ကွာ မင်းသိလား....ဟင်း"

စွမ်းထက်၏လေသံကတကယ်ကြီး ခဲဆွဲထားသည့်နှယ်.... ကြားရသည့်သူအဖို့မှာပင် စိတ်ကိုလေးလံစေလောက်အောင်ကို အမှိုင်းဓါတ်များကပြည့်နှက်နေလေသည်။

"ငစွမ်းမင်းကလည်းကွာ... ငါရည်းစားရတာ Congratulation လုပ်ဖို့မတွေးပဲ  စိတ်ညစ်စရာတွေ လျှောက်ပြောနေတယ်...မင်းပဲငါ့ကိုအမြဲပြောနေတာလေ ဘယ်အရာဖြစ်ဖြစ်အစွန်းမရောက်ဖို့  "

"အေးပါ...ဆောရီးသူငယ်ချင်းရာ ငါအတွေးလွန်နေတာနဲ့ မင်းကိုဖိပြောမိနေတာ... ခွေးမသား  ကွန်ဂရက်ကျူလေးရှင်း ကွာ ... ဒါပေမဲ့ မင်းတို့အများကြီးရင်ဆိုင်ရတော့မယ်သားကြီး"

Dear Tharapa Where stories live. Discover now