Kapitola 21.

146 10 0
                                    

__Melanie

Po mém rychlém tajném úprku z Jamesova bytu jsem téměř okamžitě vystřízlivěla. Realita mě mlátila do hlavy a bála jsem se, že ten nátlak neustojím. 

Mohla mě Cara vidět?

Mohla zjistit, že jsem tam byla a doslova jsme se minuly?

Mohla zjistit, co se dělo za dvojema zavřenýma dveřma v ložnici jejího přítele?

Pondělní ráno a nadcházející prezentace pro Marthu Linzovou mým nervům zrovna dvakrát nepomohly. Nemluvě o tom, že jsem se včera večer po mém návratu domů na vytvořenou prezentaci už ani nepodívala a proto mě čekají finální úpravy dneska deset minut před schůzkou. 

V duchu si opakující tiché modlitby a tajné přání, abych v kanceláři byla první jsem neohrabaně vystoupila z výtahu a málem se tak srazila s pevným mužským tělem. 

,,Omlouvám se," špitla jsem a ani na osobu nezvedla pohled. 

Po mém neúspěšném pokusu se narovnat mě zachytila silná mužská ruka v saku, jejímuž zápěstí dominovaly impozantní hodinky. 

,,V pořádku," odvětil příjemný mužský hlas a jeho majitel mě pro jistotu ještě chvíli nepouštěl. 

Vděčně jsem se na něj usmála a jeho vzhled mi okamžitě rozsvítil pomyslnou žárovku.

,,Nejsi náhodou Melanie? Adrianova sestřenice?" zeptal se tmavovlasý muž s modrošedýma očima a strništěm stejné barvy jako jeho vlasy. 

Odpověděla jsem mu milým úsměvem. ,,Jo, to budu já. Ale tebe si jaksi neumím zařadit."

,,Já jsem Jason, jeho švagr. A nejlepší kamarád...doufám," zasmál se a hned mi to cvaklo.

Tenhle Jason.

Z fleku by vyhráli cenu nejvíc sexy nejlepší kamarádi. 

Jenže tenhle sexy kamarád má za manželku Jamesovu sestru a mají spolu dvě rozkošné holčičky. A ten druhý sexy kamarád s jménem na J taky není zrovna k mání, vzhledem k okolnostem a tomu, že chodí s mojí nejlepší kamarádkou. 

Vyměnili jsme si rozpačité pohledy. Palcem jsem ukázala za sebe, někam kde by odhadem měla být moje kancelář. ,,Hledal jsi Jamese?"

Zvednul koutky úst. ,,Jop. Asi náhodou netušíš, kde bych ho mohl najít, co?"

Semkla jsem rty do úzké linky. ,,Mám takový tip, že ještě u něho v bytě. Včera večer ho totiž přepadla jeho nádherná přítelkyně z Chicaga aka moje nejlepší kamarádka."

A následně mi došlo, co jsem právě řekla. Kdybych mohla, tak svoje slova vezmu zpátky s okamžitou platností. 

Takhle si mě Jason měřil zaujatým pohledem od hlavy k patě. ,,Nebudu se ptát, jak to víš. Snad jen díky, radši se stavím později. Nechceme přece náš zamilovaný pár vyrušit v nejlepším, no ne?"

S červenými tvářemi jsem poníženě přikývla. To jsi mu rovnou mohla říct, že jste se včera navzájem uspokojovali, Melanie. 

,,No nic, rád jsem tě poznal, Melanie. Uvidíme se." 

Rozloučili jsme se milým úsměvem, snad jen ten můj byl až moc křečovitý. S frustrovaným vydechnutím jsem došla zbývající vzdálenost do kanceláře, usedla za svůj stůl a pustila se do finálních úprav v prezentaci na dnešní desátou hodinu. 

__James

,,Lásko? Ty nemáš dámský šampon?" ozval se z koupelny Carin hlas, trochu tlumený hlasitým proudem vody ze sprchy. 

Under my skinKde žijí příběhy. Začni objevovat