Kapitola 9.

155 8 0
                                    

James

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

James

Jedna věc na světě, kterou nesnáším ze všeho nejvíc, jsou namachrovaní blbečci v naškrobené košili s kurevsky důležitým nadřazeným ksichtem.

Shodou okolností právě jeden takový stojí pár kroků ode mě. A já nikdy nebyl víc napruženější někomu skočit po krku než v tenhle moment.

Ani nevím, co mě to popadlo vůbec vyslovit nahlas, že spím s Melanie. Vážně, Jamesi – na co jsi kurva myslel?

,,Tak to ti nevěřím ani za mák," naškrobený blbeček sebral odvahu a asi i svoji blbost, když se rozešel mým směrem a poprvé od svého grandiózního příchodu se tak pohnul. 

Melanie byla bledší než omítky na záchodech a pohotově vyskočila na nohy.

Postavila se přímo přede mě zrovna v okamžik, kdy ke mně Pan naškrobená košile došel. Letmo mě projela pohledem a pak mi poskytla pohled na svá záda, jak se otočila na toho idiota a snažila se ho uklidnit. 

,,Willy, nech to být, prosím!" vykřikla skoro zoufale a natáhla ke jmenovanému ruku. 

Willy... Hrajeme si tady snad na Zachraňte Willyho? Protože jestli ten blbeček znova otevře hubu, Zachraňte Willyho nabere úplně nový význam. 

A vůbec; co to mají v Severní Karolíně za zvyky oslovovat se tak příšernými zkratkami? Mel. Willy. Jediná Cara z toho vyvázla bez újmy. No, i když ono říkat někomu Car taky asi není výhra.

,,Ne! Mel, ustup!" zahřměl muž se jménem kosatky.

Mel uchopila jeho tvář do obou dlaní a zpříma se mu zadívala do očí.

A já bych si radši vypíchl ty vlastní, než se na tuhle scénu dívat. Ten blbec si nezaslouží takhle slušné jednání, když si tady nakráčí jak největší macho a čeká, že si z něho všichni sedneme na prdel.

,,V tomhle se shodneme, kosatko. Melanie, ustup." Přeslazeně jsem se usmál a snažil se Melanii jemně odstrčit stranou. 

Ta se na mě právě otočila a zapomeňte na ledovce, které se v jejích očích objevovaly během interakcí se mnou. Po ledovcích ani zmínka. Z jejích očí plály plameny a střílely blesky.

Mám takový dojem, že byly mířeny na mě. 

Přistoupil jsem na její bitvu a upřený oční kontakt jí milerád oplácel. 

Kosatka se najednou zdál jaksi navíc, když jsme s Melanie mezi sebou sváděli souboj o autoritě a bojovali v naší válce. 

Já nehodlám ustoupit. 

A soudě podle ohně v Melaniiných očích – ani ona ne. 

Naprosto nečekaně mě ale mé oči zradily a začaly hypnotizovat plné růžové rty naproti mě. A rozhodně nechtěly svůj pohled přesunout jinam. Ať už chtěně nebo nechtěně – upíral jsem na ně pohled a hlavou mi běhala jedna myšlenka za druhou, jaké by asi bylo se jich dotknout. Prsty. Palcem. Vlastními rty. Jazykem. 

Under my skinKde žijí příběhy. Začni objevovat