Wonwoo'yla eve doğru yürüyorduk;
"Az önce Mina bana sarıldığında , kızmadın değil mi?"(W)
"Ne ! Ah, kızmak mı ? Çocuk muyum ben ? Haha neden kızayım ? Sadece bir daha olmasa daha iyi."(Y)
Wonwoo gülmüştü . Ne yani komik olan ne vardı bunda?
"Komik olan ne ya!?"(Y)
"Kıskanınca çok tatlı oluyorsun."(W)
"K-kıskanmak mı ? Ahh EVET KISKANDIM TAMAM MI? O YÜZDEN BİR DAHA BÖYLE ŞEYLER YAPMA."(Y)
"Tamam tamam ."(W)
"Ah bu arada . Siz eczaneye neden geldiniz? Bir yerin mi ağrıyor?"(W)
"Benim değil. Heejin dün karın ağrısından öldü de akşam . O yüzden."(Y)
"Ah anladım ."(W)
Daha sonra aklıma Dokyeom geldi. Wonwoo'ya Dokyeom'un bildiğini söylemem gerekiyor diye düşündüm.
"Şey , bu arada . Sana söylemem gereken bir şey var."(Y)
"Hımm?"(W)
"Dokyeom , Dokyeom biliyor . Yani çıktığımızı."(Y)
"Ah , nasıl öğrendi?"(W)
"Şey , dün biraz dertleştik de . Hem o benim en yakın arkadaşım yani ondan saklamak çok zordu."(Y)
"Önemli değil . Herkesten saklamak çok zor zaten. (Bir süre sonra) Y/n ?"(W)
"Efendim?"(Y)
"Artık saklamasak mı?"(W)
"Ne? İyi de bir anda herkese "Biz aslında arkadaş falan değil bayâ bayâ sizden gizli çıkıyorduk." mu diyelim?"(Y)
"Eninde sonunda anlatacağız zaten ."(W)
"Peki , ama biraz daha bekleyelim. Olur mu?"(Y)
"Peki , öyle olsun."(W)
"Bu arada , konser yarın akşam. Gidiyoruz değil mi? Hem arkadaşların da geldi . Hep birlikte gideriz ."(W)
"Ya ! Bu halde konsere mi gideceksin?"(Y)
"Ne var halimde ? Ayağım değil kolum alçıda . Yürüyebiliyorum yani. Hem canım acımıyor artık. Dedim ya."(W)
"Ben de seninle konsere gitmeyi çok istiyorum zaten . Ama bir yandan da evde dinlensen daha iyi olur diye düşünüyorum ."(Y)
"İyiyimmmm , gerçekten İyiyim. O konsere birlikte gidiyoruz başka yolu yok."(W)
"Peki , seninle inatlaşmayacağım. Tam bi keçisin. "(Y)
"İltifat olarak aldım bunu."(W)
İkimiz de gülüştükten sonra;
"Bir süre gitar da çalamayacaksın gibi duruyor ."Dedim.
"Hımm ,sanırım öyle . Neyse zaten sen çalıyorsun . Hem şarkının da çok az ayarlaması kaldı . Sonra bitiyor."
Dedi Wonwoo da.Ben de gülümsedim ve ardından;
"Bittikten sonra , çıkıp söyleyecek miyiz cidden ? Woahhh , biraz düşündüm de ben yapamam." Dedim.
"Hayır yaparsın. O kadar uğraştık şarkı için . Birlikte söyleyeceğiz Hem yalnız değilsin ki."Dedi o da.
"Şarkıdan kimsenin haberi yok zaten . Bir anda çıkıp biz şarkı yaptık diyince şaşırırlar muhtemelen ."(Y)
"Aslında , Mingyu biliyor."(W)
"Ne!? Mingyu biliyor mu?"(Y)
"Zaten benim şarkı yazmaya çalıştığımı biliyordu. Bittersweet üzerinde de en başta bana yardım etti . Daha sonra beni sattı biraz . İşte tam orada ben de tıkandım zaten. Taa kii , senden yardım isteyene kadar ."(W)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
~The boy that I met in Summer ~ / Jeon Wonwoo
FanfictionAşk nasıl aşka dönüştü? Seventeen Wonwoo x Reader