Bölüm 40

81 5 0
                                    


Sabah uyandığımda hiçbiri yataklarında yoktu . Benden önce mi uyanmışlardı ? Yok artık .
Aşağıda olduklarını düşünerek aşağı indiğimde mutfakta beni bekleyen hazır bir kahvaltı sofrasında karşılaştım . Bunlar benim için kahvaltı mı hazırlamış ? Yoksa ben halisülasyon falan mı görüyorum ?

"Ta daaa , günaydın Y/n shi."(He)

"Uyuyan güzel uyandı sonunda ."(Dk)

"Of şükür yani , uyandın ."(H)

"Durun bir saniye , bugün doğum günüm değil , ulusal arkadaşlık günü falan da değildir herhalde . İyi de bu sofra niye böyle ? Ne isteyeceksiniz benden dökülün."(Y)

"İnanmıyorum , çok kötüsün Y/n. O kadar uğraştık oysa ki. Gördüğümüz muameleye bak ya ."(He)

"İnsan azıcık mutlu olur Y/n ."(L)

"Açıkçası bu aralar büyükannen yüzünden moralinin düşük olduğunun farkındayız . O yüzden ufak bir şey yapmak istedik o kadar . Bu yani."(Dk)

Ne kadar salak olsalar da . İyi ki böyle arkadaşlara sahibim.

"Yaaaa, çocuklar . Ağlayacağım şimdi . Teşekkürler ve üzgünüm ."(Y)

"Hadi oturalım artık . Soğuyacak yoksa."(L)

Kahvaltıyı yaparken;

"Y/n."(L)

"Efendim ?"(Y)

"Sana bir haberim var ."(L)

"Ne oldu ? "(Y)

"Büyükannem..."(L)

"Ne ? Noldu büyükanneme ? Lia hadi uzatmasana!"(Y)

"EVE GERİ DÖNÜYOR!!!!"(L)

"NE!? İNANAMIYORUM! SONUNDA! Taburcu mu oluyor yani?"(Y)

"Evet ! Bugün annemle eve geliyorlar sonunda !!"(L)

"Ahh! O kadar rahatladım ki! Ne zaman geliyorlar tam?"(Y)

"Az sonra burada olurlar . "(L)

Kafa salladım .

O kadar mutlu olmuştum ki sonunda büyükannem eve geliyordu . Hem taburcu olması , sağlığının daha iyi olması demekti.

Büyükannemler eve geldiğinde hep beraber onların evine geçtik . Büyükanneme kibarca sarıldım , Lia da öyle. Arkadaşlarım ise nazikçe selamlaştılar ve hep birlikte geçmiş olsun dilediler .

Büyükanneme gelirsek , o iyi görünüyordu . Hatta , hastahaneye yatmadan önceki halinden daha iyi . Bu beni çok mutlu etmişti. Dedem ise artık üzgün değil gibiydi . Büyükannem iyileştiği için rahatlamış gibi duruyordu .

Akiam yemeğine kadar büyükannemin yanında hep birlikte onunla vakit geçirdik . Akşam yemeğini isi uzunnn bir aradan sonra bize Hina Teyze hazırladı. Onun da yemeklerini özlemişim .

Yemeği de yedikten sonra , konsere hazırlanmak için Lia'lara geçtik.

"Ay ne giysem ?"(He)

"Hımm, mesela şu elbisen güzel . Ne dersin ?"(Y)

"Biliyorum güzel ama , daha spor bir şeyler giyesim var. Mesela şu gömlek nasıl??"(He)

 Mesela şu gömlek nasıl??"(He)

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
~The boy that I met in Summer ~ /  Jeon WonwooHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin