Bölüm 33

88 4 0
                                    

Hep birlikte tren garından çıkmıştık . Amaa bir sorunumuz vardı sanırım . Eve Hep birlikte nasıl gideceğiz?

Sorun şu ki biz Wonwoo'yla bisikletle geldik . Ama Dk , Hoshi ve Heejin bu şehri hiç ama hiç bilmediği için onları otobüse bindirip gönderemezdim. Bu yüzden ne yapsam diye kara kara düşünüyordum.
Wonwoo da farketmiş olmalı ki bana kafasında aynı soru işaretleriyle bakıyordu.

"Evet , çocuklar şimdi şöyle . Eve nasıl gideceğiz ? Ben ve Wonwoo buraya bisikletle geldik . Ama üçünüzü tek yollayamam , hem burayı bilmiyorsunuz hem de yerler falan uğraşamam ."(Y)

"Burada iki kaslı adam gibi adam varken bizi nasıl yesinler lütfen . Değil mi ama??"(H)

Hep birlikte Hoshi'ye boombastic side eye attıktan sonra ;

"Hımmmm , siz ikiniz burayı biliyorsunuz o yüzden iki gruba ayrılalım . Ne dersiniz ? Biri Wonwoo'yla gitsin Y/n de diğerleriyle gitsin . Nasıl fikir ? OFF ÇOK ZEKİYİM YİNE."(D)

"Aslında mantıklı . O zaman ki-"(Y)

"BEN , Bisikletle giderim!!"(H)

"Eh , peki Hoshi beyler fazla heyecanlanmış gibi duruyor . Sana da uyar mı Wonwoo?"(Y)

"Tabii , o zaman hadi atla ."(W)

Wonwoo ve Hoshi bisiklete binip Eve doğru gitmeye başladı . Biz de otobüse bindik.

Otobüse bindikten sonra;

"Wonwoo ."(He)

"Hım? Nolmuş Wonwoo'ya?"(Y)

"Tatlı çocukmuş. Biraz düşündüm de tam senin tipin Y/n shi . Değil mi ama hımmm?"(He)

Heejin'in dediklerinden sonra gözlerim fal taşı gibi açılmıştı .
Gerçekten bunu onlardan saklamak o kadar zor olacaktı . En yakın arkadaşlarım sonuçta. İçimi dışımı biliyorlar . Yalan söylediğimi hemen anlarlar . Kafaları yemek üzereydim cidden.

"N-Ne?! Ya ! Heejin ! Ne saçmalıyorsun.  Haha o benim arkadaşım . Sadece çingu , ÇİNGU!"(Y)

"Tamam , onu inkar etmedim zaten salak . Sadece ... senin tipin dedim .  O kadar ."(He)

"Gerçekten yakışıklı çocuk , nasıl desem böyle bir havası var . Boyu da uzun falan . Karakteri de iyi gibi ."(D)

"Sen kesin Gaysin varya ."(He)

"Başladı yine . GAY FALAN DEĞİLİM ."(D)

Heejin'le Dokyeom'un hareketleri yüzünden kahkaha atmaya başlamıştık.

"Ya, gülmesenize !" Dedikten sonra Dokyeom da bizimle birlikte gülmeye başlamıştı .

Kısa süreli bir otobüs yolculuğundan sonra sonunda eve varmıştık .

"Eveet! Geldik sonunda. " (Y)

"Şükürler olsun . "(He)

Etrafa göz attığımda Wonwoo'nun bisikleti ortalarda yoktu . "Demek ki hâlâ gelememişler ." Diye düşünürken arkamı döndüğümde kollarını iki yana açmış rüzgarla aşk yaşayan Hoshi ve Hoshi'nin salak salak hareketlerine gülen Wonwoo'yu gördüm .
Bunun üzerine biz de güldük.

"Haha , sizden önce geldik. Çok yavaşsınız . Bay Jeon Wonwoo."(Y)

"Otobüs ile Bisikleti bir tutmayalım bayan Y/N."(W)

"Iııı şey , artık yukarı mı çıksak ? Hım?"(He)

"Ah , doğru evet . Hadi çıkalım."(Y)

"Şimdi zaten asan- ... ASANSÖR NERDE Y/N SHİ!?"(He)

~The boy that I met in Summer ~ /  Jeon WonwooHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin