Wonwoo'nun yanından ayrıldıktan sonra elimde doğru makbuzlarla ve gözümde Wonwoo'nun gözlüğüyle büyükannemin yanına geri gittim.
"Ah Y/n geldin demek , aceleyle gidince birşey oldu sandım ."
"Endişelendirdiysem kusura bakma büyükanne . Doğru makbuzları olmak için gitmiştim."
" Öyle mi? Neredeydiler?"
" Ah aslında , yan komşuda."
Büyükannem de tabii şaşırarak;
"Yan komşuda mı ? Ne işi vardı orada?"
Aslında anlar diye düşünmüştüm ama galiba hâlâ anlamamıştı.
Bende dün yaşadığım olayı büyükanneme anlattım.Tabii sadece fatura öderken Wonwoo'yla çarşıtığımızı ve kağıtlarını karıştığını söyledim. Eğer gözlüğümün çatladığını ve az kalsın hastanelik olabileceğimi söylersem kim bilir nasıl telaş yapardı.
Tabii gözlüğümün de eski gözlüğüm olmadığını farketmemesini umuyordum. Bu yüzden büyükanneme üstünkörü yaşananları anlattıktan sonra Lia'nın yanına geçtim.
"Geldin demek, yemek yedin mi?"
"Hayır , hâlâ yemedim. Yoksaa yemek mi yaptın ^-^?"
"Haha çok beklersin . Annem hazırladı birşeyler. Yemediysen gel de ye."
Ardından yemek yemek için masaya geçtik. Hina teyzenin de yemekleri gerçekten çok lezzetliydi. Ne kadar işten yorgun argın gelse de akşam yemek yapmaktan hiç çekinmezdi.
Yemeğimi yedikten sonra hava almak için terasa çıkmaya karar verdim. Hem iki gündür terasa hiç çıkmamıştım ki bu benim için bir rekordu. Kulaklığımı , telefonumu aldım ve terasa çıktım.
Havada hafif bir rüzgar vardı ve bu beni huzurlu yapmak için yeter de artardı bile. Ardından kulaklıklarımı da taktım ve müzik açmak için spotify'a girdim. Ama nedense çalma listemdeki şarkıları dinlemek ilgimi çekmiyordu şuan.
Aslında aklıma takılan , sürekli kafamın içinde dolanan bir şarkı vardı zaten , sanırım şuan da onu dinlemek isterdim. "Bittersweet" Wonwoo'nun yazdığı şarkı... Birgün tamamını dinlemeyi çok isterdim .
Umarım şarkıyı bir an önce tamamlar . Ondan bana tekrar çalmasını istesem garip olur mu ? Hayır , neden garip olsun ki? Evet soracağım. Şarkıyı bitirdikten sonra ondan bana çalmasını isteyeceğim.
Terasta yine düşüncelere daldıktan sonra saate baktım . Artık içeri girsem iyi olur diye düşündüm . Zaten Lia da her an içeri gel artık diyecek gibi hissediyordum.
Ardından içeri girdim ve Lia'yla yatakları hazırlamaya koyulduk.
Yataklara yattıktan sonra;"Ah Y/n , hatırlamışken , ben yarın evde değilim. Aynı zamanda sanırım büyükannem ve annem de evde olmayacak hastahaneye gitmeleri gerekiyormuş."
"Öyle mi? Büyükannem de hiç söylememişti oysa . Onları anladım , peki sen neden yoksun?"
"Erkek arkadaşımla buluşacağız yarın . O yüzden muhtemelen akşam sekiz dokuz gibi gelirim."
"Ah , anladım . Yarın yalnızım desene."
"Üzgünüm. Seninle de pek fazla birşey yapamadık. "
"Önemli değil Lia , sıkılmıyorum merak etme ."
"Peki o zaman , artık uyuyacağım. İyi geceler Y/n."
"Sana da Lia."
Ardından ikimiz de uykuya daldık.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
~The boy that I met in Summer ~ / Jeon Wonwoo
أدب الهواةAşk nasıl aşka dönüştü? Seventeen Wonwoo x Reader