Wonwoo'yla evin önündeki beton duvarın üzerine oturduk . Bir süre öylece durduk. İkimiz de utançtan birbirimize hiçbirşey söyleyemiyorduk . Ardından sessizliği bozan Wonwoo oldu;
" Seninle ben de konuşmak istiyordum Y/n . Yani konuşmakta çekinen bir tek sen değilsin gerçekten."(W)
"Sanırım ikimiz de adım atmaktan korktuk. Neyse artık bir önemi yok."(Y)
Wonwoo da onaylamak adına kafasını salladı.
Bir süre sonra ;"Şey , ne zamandan beri ? Yani bilirsin işte . " Diye sordum utanarak .
Açıkçası merak ediyordum . Onun da bana karşı hisleri olacağını düşünmüyordum. Son zamanlar hariç tabii."Ah , tam emin değilim . Zamanla oldu sanırım. Belli bir an yok. Peki ya sen? Yani sen ne zamandır farklı hissediyordun?"
"Şey ben de emin değilim . Sadece son zamanlarda yaşadıklarımız daha da farkına varmamı sağladı sanırım. Seninle vakit geçirmek hoşuma gidiyor . Sen gülünce benim de gülesim geliyordu mesela. Birlikte dışarı çıkacağımız zaman içimi bir heyecan kaplıyordu . Yanii , böyle şeyler ."
Ardından elini saçıma götürdü ve saçımı pat patladı.
"İlk karşılaşmamızda böyle biri olduğunu hiç tahmin etmezdim . Yani şu fırın olayında."(W)
"Ahh , o gün umarım gerçekten seni takip ettiğimi falan düşünmemişsindir."
"Hayır hayır . Zaten seni daha önce apartmanda görmüştüm. O yüzden burada yaşadığını biliyordum yani. Merak etme ."
"İyi bari . Ben de seninle ilk karşılaşmamızda çok soğuk biri olduğunu sanmıştım . Biraz daaa ukala bir tip . Ama gözlüğümü kırdığım gün bana yardım ettikten sonra böyle düşünmeyi bırakmıştım."
"Fikrinin değişmesine sevindim Y/n shi." Dedi gülümseyerek.
Ardından ;"Ah bu arada , şarkı sözleri . Yani sen göstermeden baktığım için tekrardan özür dilerim Y/n. Ve kalbinden geçen duygular gerçekten böyleyse de üzgünüm . " Diye ekledi.
♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡
Şarkı için yazdığım sözler şöyleydi;
Aramızdaki boşluğu ne kadar çok doldurursam
Kalbimde o kadar çok boşluk oluyorBöyle geçen mevsimlerin dokunuşu
Bir anın kokusu iki eli de dolduruyorÖnümde duran sen , hâlâ ayakta duran ben
İyiyim , iyi değilimBizi sonsuza dek mahvedecek yıkıcı hayal gücü beni tüketiyor
Daha tatlı rüyalar görmemi sağlıyor♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡
"Önemli değil . Hem görmen iyi oldu . Yoksa muhtemelen senden hoşlandığımı sana bir türlü söyleyemeyecektim. Sen de bana ."
Dedim ve gülümseyerek Wonwoo'ya baktım. O da kafasıyla onayladı.Ardından ayağa kalktı elimi tuttu ve beni de kaldırdı.
"Ne , noldu ?"
"Sıkıldım . Biraz yürüyelim . "
"Ama merak ederlerse ? İçecek almaya gidiyorum dedim ve telefonumu da almadım yanıma ."
"Etsinler önemli değil ."
"Woah Jeon Wonwoo , biraz fazla rahatsınız sanki hımm?"
"Evet , gayet de rahat ve mutluyum . O yüzden hadi gidelim."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
~The boy that I met in Summer ~ / Jeon Wonwoo
FanficAşk nasıl aşka dönüştü? Seventeen Wonwoo x Reader