Wonwoo'yla bir süre bankta vakit geçirdikten sonra hava çoktan kararmıştı. Artık eve dönsek iyi olacak diye düşünmüştüm.
"Wonwoo ya."
"Hımm~?"
"Bence dönsek iyi olacak . Gerçekten merak edecekler. Başka bir Lia olayı daha yaşamayalım ."
"Ah~ şuan hiç eve gidesim yoktu ama . Peki ."
Saçını pat patlayarak;
"Sonra tekrar birlikte dışarı çıkarız . Ama şimdi dönsek iyi olur hımm ne dersin?"
"Tamam tamam . Hadi gidelim."
Ardından eve doğru yürümeye başladık . Yürürken ne zaman bir araba geçse kolumdan tutup beni yanına çekiyordu. Yaptığı tatlıydı , ama nedense kendimi küçük çocuk gibi hissetmeme de neden oluyordu.
"Merak etme önümü görüyorum . Durduk yere araba falan çarpmaz."
"Ne olur ne olmaz . Bunun için yeterince sakarsın."
"Diyene bak." Diye cevap verdim gülerek.
Bir süre sonra eve vardık ve içeri girdik. İçeri girdiğimizde dört tane meraklı insan bize bakıyordu . Belli ki endişelenmişlerdi.
"AH ! SİZ NEREDESİNİZ!? Alt tarafı bir içecek almaya gitmedin mi Y/n ? Wonwoo anlaşılan sende arkasından gittin . Hayır madem gittiniz neden İkiniz de telefonunuzu almadınız yanınıza!?" (L)
"Tamam tamam biraz endişelenmişsiniz anlaşılan . Ama iyiyiz bakın sorun yok . Ayrıca ödeşmiş olduk Lia shi." (Y)
"Bence asıl soru , siz içecek almaya gitmediniz mi? Pekii içecekler tam olarak nerede ?"(M)
Wonwoo'yla birbirimize baktık . İkimiz de bu ayrıntıyı atlamışız . Hadi bakalım bul bir bahane . Tam cevap verecekken Wonwoo atladı;
"İstediğimiz içecekten kalmamıştı bizde uzaktaki markete gittik . Ama oraya varana kadar saat çoktan geçmiş. Biz vardığımızda market kapanmıştı yani. Dönerken de başka yere uğramadık."(W)
Güzel bahane uydurmuştu gerçekten . Ardından bana döndü ve göz kırptı . Bende hafifçe gülümsedim.
Daha sonra hep birlikte terasa geri çıktık. Terasa çıkarken Lia ve Bohyuk'un bize dik dik baktığını hissedebiliyordum. Sanki birşeyler olduğunu anlamış gibi.
Terasa çıktıktan sonra;
"Ah çocuklar , bu arada . Biliyorsunuz değil mi ? Yakında festivaller başlıyor . " Dedi Dino .
"Festival mi? Ahhh , doğru ya ! " dedi Bohyuk da .
Her sene yaz mevsiminde burada festivaller yapılırdı . Parka stantlar kurulur , stantlarda insanlar alışveriş yapardı . Aynı zamanda lunaparka da yeni eğlence aletleri gelirdi ve festival zamanı inanılmaz kalabalık ve çoşkulu olurdu.
"Ahh ! Muhtemelen konserler de olur . Hiç takvim falan yayınlandı mı?" (Y)
Bakmak için telefonunu açtı Lia;
"Evet ! Yayınlanmış! Nasıl gözümüzden kaçtı ?" (L)
"Kimlerin konseri varmış !?" (Y)
"WOAH NE !? DAY6 Mİ!?"(L)
"NEEE!? DAY6 Mİ GELİYOR!? DAEBAKK!"(Y)
Hep birlikte inanılmaz şaşırmıştık. Ben Day6 hayranıydım bu yüzden kendimi inanılmaz mutlu ve heyecanlı hissediyordum aynı zamanda da o an konsere gitmeyi çok ama çok istemiştim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
~The boy that I met in Summer ~ / Jeon Wonwoo
FanficAşk nasıl aşka dönüştü? Seventeen Wonwoo x Reader