Bölüm 34

94 5 0
                                    

Eve girdikten sonra oturma odasına geçtim . Dk , Hoshi ve Heejin ellerinde bavullarlar "e bunları nereye koyalım?" Dercesine bana bakıyordu.
Ama açıkçası aklımda dönüp dolanan birşey vardı . Sonuçta bu evde yalnız ben kalmıyorum . Hatta ev benim değil . Lia'nın . Lia eve gelince evine ekstra misafir olan üç kişiyi daha görecekti . " Bu onun için ya sorun olursa ? " Diye kendi kendime düşünüyordum.
Bir süre sonra;

" Evettt , arkadaşlar gördüğünüz üzere burada yaşıyoruz . Şimdi o elinizdekilerle dikilip durmayın da yukarı çıkın . Hep birlikte yukarıda kalacağız . Lia da ... Onu aşağıya Hina Teyze'nin odasına yollarız . Sorun etmez herhalde."(Y)

"Ahhh ! Bir merdiven daha mı çıkacağız yani? Tanrım canımı alsa da kurtulsam ya cidden!"(He)

"Amma sızlandın cidden Heejin shi . Hadi yürü çıkalım yukarı."(D)

"Heejin ."(H)

"Ne?"(He)

"Ağlama ."(H)

"Hoshi , horanghae moranghae demem kırarım kafanı bak."(He)

Bu ikisinin salak salak atışmalarını bile çok özlemişim...

Daha sonra hep birlikte bavullarla yukarı çıktık . Ardından da çocukların yerleşmelerine yardım ettim.  Yerleşmeyi bitirene kadar saat çoktan akşam altı olmuştu bile ve biz açlıktan ölmek üzereydik.
Ne yesek diye kara kara düşünmeye başladık.

"Ramyeon yesek ya . En kolayı işte."(H)

"Hayır , olmaz . Size geldiğiniz ilk günden ramyeon falan yediremem. "(Y)

Bir süre sonra yemek tartışmamız kapıdan gelen anahtar sesiyle bölündü. Gelen Lia'ydı . Hadi bakalım izleyin neler olacak.

"Selam gençlerr.  Hoşgeldinizz!" Dedi Lia elinde birsürü market poşetiyle oturma odasına girerek.

Ne? Hop hop hop bir saniye. Neden hiç şaşırmadı bu? Yoksa , HABERİ VAR MIYDI!?

"Bir dakika . SENİN HABERİN VAR MIYDI!?"(Y)

"Ya bu kıza zeki derler birde. Salağın önde gideni. Ev sahibin haberi olmadan nasıl yatılı kalmaya gelelim? Kafan hiç çalışmıyor senin ."(He)

"Woah , kendimi kandırılmış hissediyorum. İnanılmazsınız. Ben de burda acaba Lia'ya ne desem diye kara kara düşünüyorum beş saattir."(Y)

"Üzgünüm Y/n shi . Sana sürpriz olsun diye böyle yaptık . Ayrıca bugün büyükannemi ziyarete gitmedim . Notta yalan söyledim yani.

İlk önce Mark ile buluştuk ardından da sizin için birşeyler almaya avm'ye gittik . Sensiz büyükannemi ziyarete gittim diye muhtemelen bana kızdın hımm? Böyle birşey yapmam merak etme ."(L)

"Peki peki , affedildiniz."(Y)

Gülüştükten sonra açlıktan bayılacak halde olduğumuzu hatırlayıp hemen Yemek yemek için masaya oturduk.  Lia bize pizza getirmişti . Canım kuzenim .

"AFİYETLE YİYECEĞİZZ!!" diye bağırdık hep bir ağızdan ve yemeye başladık.

"Ee anlatın bakalım nasıl geçti yolculuk?"(L)

"Hımm bizim için normaldi . Müzik dinleye dinleye geldik işte . Ama bayan Heejin shi yolculuktan biraz fazla keyif aldı değil mi Heejin a?"(H)

Hepimiz kafalarımı otomatikman Heejin'e çevirdik . Bak sen , bana neden anlatmadı bu eşşek?

"N-ne ? Ahh? Of yaaaaaaa kızıl saçlım ... Peri çocuk ...güneş gözlüklerine
Kurban olurum."(He)

"Ne yani o çocukla trende başka birşey mi yaşadınız!?"(Y)

~The boy that I met in Summer ~ /  Jeon WonwooHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin